Ottoman 47 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Zo een hele goede vriend van me heeft een server, maar hij wil een blauwe-huis icontje voor Visage Casino zetten, en als je op die blauwe-huis icontje belandt, kom je op de motel van LS (Dat weet hij al hoe je dat moet scripten). Nu mijn vraag: Als je op die blauwe-huis icontje belandt, kom je op die motel, maar bij die motel heb je een gele puiltje, en als je in die gele puiltje gaat kom je op LS uit. Dat gele puiltje wilt hij veranderen in een blauwe-huis icon, en hij wilt ook als je in die blauwe-huis icontje komt dat je opeens voor de deur van Visage Casino bent. Ik hoop dat het duidelijk is Reageren
Ymosky Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Hij weet dus al hoe hij die icoontjes plaatst: Dan hoeft hij alleen bij "Public OnGameModInit()" dit toe te voegen: DisableInteriorEnterExits(); Dan zijn de gele markers weg en kan hij zelf zn eigen icoontjes ervoor in de plaats zetten Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Maar dan gaan alle gele-puiltjes weg. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Het is het een of het ander ... Wat je zou kunnen proberen, is om een huis-icoontje in de enex (dat gele pijltje) te plaatsen en zien wat er het eerst reageert, de enex of je icon. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Dan wordt het dubbel dubbel, dat gaat lelijk uitzien. Reageren
Ophion Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Het is het een of het ander ... Wat je zou kunnen proberen, is om een huis-icoontje in de enex (dat gele pijltje) te plaatsen en zien wat er het eerst reageert, de enex of je icon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.