Jopper47 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Hallo allemaal, Ik heb een vreemd probleempje want bijna alles in mijn webbrowser is vetgedrukt, als ik bijvoorbeeld op youtube kijk zijn alle reacties vetgedrukt, dit is sinds ik de nieuwe firefox 3 heb geïnstalleerd. Ook als ik aan het msn-en ben is de tekst die ik type schuin gedrukt en zelfs mijn afsluit scherm met ''u wordt afgemeld'' is schuin gedrukt. Weet iemand wat dit is? Alvast bedankt, Greetz Jopper47 Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 dat komt iniedergeval niet door firefox. Misschien is er door windows wel op hetzelfde moment een stomme wijziging aangebracht in je text opties. Dit wil windows nog wel eens onverwachts doen. Ik weet alleen niet wat je eraan kan doen. Er moet ergens iets met tekstopties te vinden zijn (configuratiescherm ofzo) waar je het kan instellen... Maar waar weet ik niet, heb t namelijk niet zo vaak nodig... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.