Game-Fan Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 hallo, ik wil de laatste missie doen ik krijg telefoon ik pak op en ze zeggen: u need more ........ moet ik dan meer steden vervoveren voor de laatste missie alvast bedankt mvg Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) nee geen steden veroveren, maar gang teritoris. Ik weet niet meer hoeveel % maar dacht iets van 35-50 %. Maar als je dan toch begint, verover ze dan allemaal, dan proberen ze je gebieden ook niet meer terug te veroveren. Let ook op de kleine gebiedjes, die moeten ook weg zijn, die kunnen een groot gebied van je dan weer terugpakken. PS: lol, je bent op mn geboortedag geregistreerd Bewerkt: 3 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Game-Fan Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 nee geen steden veroveren, maar gang teritoris. Ik weet niet meer hoeveel % maar dacht iets van 35-50 %. Maar als je dan toch begint, verover ze dan allemaal, dan proberen ze je gebieden ook niet meer terug te veroveren. Let ook op de kleine gebiedjes, die moeten ook weg zijn, die kunnen een groot gebied van je dan weer terugpakken. PS: lol, je bent op mn geboortedag geregistreerd oke dan een proficiat van de voorige keer he maar wat zijn teritoris ? Reageren
Masturmind Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 nee geen steden veroveren, maar gang teritoris. Ik weet niet meer hoeveel % maar dacht iets van 35-50 %. Maar als je dan toch begint, verover ze dan allemaal, dan proberen ze je gebieden ook niet meer terug te veroveren. Let ook op de kleine gebiedjes, die moeten ook weg zijn, die kunnen een groot gebied van je dan weer terugpakken. PS: lol, je bent op mn geboortedag geregistreerd Volgens mij niet in procent mrgwn 35 territories Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 oke dan een proficiat van de voorige keer he maar wat zijn teritoris ? eeuhm welke vorige keer? teritories zijn gebieden van andere gangs. Volgens mij niet in procent mrgwn 35 territories owkeej kan ook, het is al wel een jaartje geleden dat ik sa heb uitgespeeld op de ps, speel het nu op pc, maar ben nog lang niet bij het eind Reageren
Game-Fan Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) nee geen steden veroveren, maar gang teritoris. Ik weet niet meer hoeveel % maar dacht iets van 35-50 %. Maar als je dan toch begint, verover ze dan allemaal, dan proberen ze je gebieden ook niet meer terug te veroveren. Let ook op de kleine gebiedjes, die moeten ook weg zijn, die kunnen een groot gebied van je dan weer terugpakken. PS: lol, je bent op mn geboortedag geregistreerd Volgens mij niet in procent mrgwn 35 territories hmmm daar ben ik een tijdje mee bezig of is er een code voor het sneller ofzo ? Bewerkt: 3 september 2008 door Game-Fan Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) code is er niet. Maar als je dan toch wilt cheaten: neem een ak 47 of een m4, een heat seaking rocket launcher en wat remote explosives mee. die zijn zeer handig in gang wars. Samen met de code's: fullclip -----oneindig minutie, zonder herladen baguvix -----onsterfelijk voor kogels ifirstdoz -----geen politie en waarom de wapens: -ak 47 of m4: lkker snel schieten -heat seacking rocket launcher: snel meerder mannetjes knallen en eventueel ook makkelijk de auto's van gangs. remote explosive: een hoop om je heen leggen en als de gangs dan dichtbij komen laten ontploffens. allemaal in een keer dood. Bewerkt: 3 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Even voor de duidelijkheid: Je moet 35 % van alle Gang Territories (Geel en paars gekleurde zijn van je viijanden, de groene zijn van jou) overnemen. Dus niet 35 gebieden, maar 35 PROCENT Reageren
Basssss Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid: Je moet 35 % van alle Gang Territories (Geel en paars gekleurde zijn van je viijanden, de groene zijn van jou) overnemen. Dus niet 35 gebieden, maar 35 PROCENT 35% is ongeveer 15 tot 20 gebieden meende ik. Dus als je 35 gebieden hebt, heb je ruim voldoende. Bewerkt: 4 september 2008 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.