KoenKucharek Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 hallo, als ik een sami script file in mijn sna andreas folde rplak en daarna opent met sami kan hij hem niet instaleren dan krijg ik deze error: error 401 The local file specified in the script is missing or doesnt not exit F:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas/radar/radar143.txd please make sure the mod you`re installing has all of it`s necessary files. to avoid corcuppting the game, the mod will NOT be installed. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) hallo,als ik een sami script file in mijn sna andreas folde rplak en daarna opent met sami kan hij hem niet instaleren dan krijg ik deze error: error 401 The local file specified in the script is missing or doesnt not exit F:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas/radar/radar143.txd please make sure the mod you`re installing has all of it`s necessary files. to avoid corcuppting the game, the mod will NOT be installed. Uhmm, je moet een script aanpassen. In de script staat ook waar de Radar143.txd zich moet bevinden, een mapje met alle plaatjes waar hij ze moet zoeken. Als jij een script hebt, die zegt dat de gemodde radar143.txd op het bureaublad bevind, en er niet staat, geeft hij die fout, je moet dus de map met gemodde txd's maken, en dan de script aanpassen waar ze staan, dan zou ie ze gewoon moeten installeren. En nog iets, Sami is vrij slecht, het geeft snel fouten, daarom kan je het beter handmatig installeren, meer kans op suc6. Bewerkt: 3 september 2008 door FerryN Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 hallo,als ik een sami script file in mijn sna andreas folde rplak en daarna opent met sami kan hij hem niet instaleren dan krijg ik deze error: error 401 The local file specified in the script is missing or doesnt not exit F:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas/radar/radar143.txd please make sure the mod you`re installing has all of it`s necessary files. to avoid corcuppting the game, the mod will NOT be installed. Uhmm, je moet een script aanpassen. In de script staat ook waar de Radar143.txd zich moet bevinden, een mapje met alle plaatjes waar hij ze moet zoeken. Als jij een script hebt, die zegt dat de gemodde radar143.txd op het bureaublad bevind, en er niet staat, geeft hij die fout, je moet dus de map met gemodde txd's maken, en dan de script aanpassen waar ze staan, dan zou ie ze gewoon moeten installeren. En nog iets, Sami is vrij slecht, het geeft snel fouten, daarom kan je het beter handmatig installeren, meer kans op suc6. ok dankej Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.