TZG Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 ik zag laatst dit filmpje op youtube http://www.youtube.com/watch?v=g-qpu9-hlV0 en ik vroeg me af of iemand weet waar de precieze plek is van 50 cent... hij lijkt er ten minste wel erg op... kan iemand ff een snapmapje sturen ofzo? ik hoop dat er meerdere zijn die hier iets vanaf weten... alvast bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 Ik moet je helaas teleurstellen, nee dat is 50 Cent (Curtis James Jackson) niet. Mischien mag ie er wel erg veel op lijken, maar ik geloof niet dat ie in het spel zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 Ik ben druk aan het googelen voor je. Ik heb dit in ieder geval gevonden: Het is in Algonquin vlakbij de noordelijke Pay 'n Spray. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 Ik heb hem een keer gezien, hij lijkt er wel een beetje op, maar om het 49cent te noemen, nee, denk dat ze gewoon een (straat)gangster erin wouden zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) lol heb het nog nieet gezien ga er eens naartoe Bewerkt: 6 september 2008 door gta-san-andreas-lover1000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 heb hem ook als eens gezien maar het is gewoon een ped dat ergens spawnt geen speciale plaatsen denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 en hij veranderd ook steeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Het zou waar kunnen zijn als het in verband is met de 49 Cent Candy Shop ( Door mij gevonden ) Maar in een stad als Liberty City lopen wel meer gangsters rond toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Het zou waar kunnen zijn als het in verband is met de 49 Cent Candy Shop ( Door mij gevonden )Maar in een stad als Liberty City lopen wel meer gangsters rond toch? Grote bump! Sept naar januari Voor de rest , hij lijkt er niet veel op vind ik hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Hij bestaat niet.. Is gewoon een normale Ped. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb hem ooit eens in een filmpje gezien maar nog niet op Ps3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.