jos Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 kent er iemand een ander programma dan zmodeler om cars te maken Reageren
8-Ball Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Ik wete het niet echt! Waarom moet dit trouwens in 3 forums? Reageren
Siender Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Ik wete het niet echt! Waarom moet dit trouwens in 3 forums? ik weet het ook niet..... anders download je toch gewoon een car.. Reageren
Arjen Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Er ís dus geen ander progje volgens mij. Z-modeler is gewoon de beste. Reageren
Siender Geplaatst: 27 mei 2004 Rapport Geplaatst: 27 mei 2004 Er ís dus geen ander progje volgens mij. Z-modeler is gewoon de beste. maar zmodeller is wel moeilijk hoor Reageren
djbob Geplaatst: 27 mei 2004 Rapport Geplaatst: 27 mei 2004 Elk model programma werkt zoals z modeler. Misgien kan je ook nog maya of 3d studio max gebruiken, maar dat is nog moeilijeker! (en uitgebreider) Ik maak nu levels voor de shooter Far Cry. Ik heb de editor en het modellen daar bijna helemaal zelf geleerd! Die engelse tuts snapte ik niet goed. Ik stak er veel tijd in en nu heb ik al weer 2 goede maps gemaakt! Reageren
Arjen Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Geplaatst: 28 mei 2004 Ik probeer het zo simpel mogelijk te houden met auto's bouwen. Maar ik zal die andere 2 progjes eens proberen, djbob. BTW, geef mij die levels ook es ff voor Far Cry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.