Miek Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Beste forummers, (Rijd rekenen in minuten ) Iedere keer als ik iets open, dan duurt het 40 sec voor MSN en voor Firefox bijna 1:30! Van ieder programma bijna zo'n 40 minuten, ik scan m'n PC elke dag met 2 virusscanners: Spyware en CA security center, en ik heb geen virrussen. Ook dat ik soms plots als ik me Pc opstart iedere keer 2 à 3 pop ups krijg. Van Internet Explorer. En ik gebruik altijd Firefox, nooit Internet Explorer! En dan krijg ik een soort 'error' kader van Internet Explorer. Echt raar. Weet iemand dit probleem af? Alvast bedankt! Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Heb ik ook wel eens gehad, en ik kon niks anders doen dan Windows opnieuw installeren... Belangrijke dingen back-uppen, daarna je schijf met behulp van je cd formatteren, dan opnieuw installeren. En het is volgens mij ook de enige oplossing... Reageren
Dvt Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 (bewerkt) Tja je hebt toch echt spyware jongen.. Download eens Ad-Aware of SpySweeper. *SpySweeper zal zeggen (omdat het een trial is) dat het geïnfecteerde bestanden niet in de quarantaine stopt. Dit is niet erg. Je moet aan het eind van de scan dan gewoon Verwijderen kiezen (dus niet herstellen). Als deze programma's niets uitvinden, moet je eens andere anti-virus programma's proberen (ik geef wel weer links als dat zo is). Bewerkt: 3 september 2008 door Dvt Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Of je kunt je pc het raam uitgooien, en daarna opnieuw in elkaar zetten. Even serieus, Scan je pc eens met een anti-spyware programma, zoals hitman pro, ad-aware. En daarna met registry mechanic voor eventuele register foutjes. Is het dan nog niet opgelost, begin dan maar alles te back-uppen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Trouwens Miek heb jij wel erg veel fouten en/of problemen met je PC de laatste tijd. Je PC formatteren en Windows opnieuw installeren is wel een goed plan lijkt me zo Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Trouwens Miek heb jij wel erg veel fouten en/of problemen met je PC de laatste tijd. Je PC formatteren en Windows opnieuw installeren is wel een goed plan lijkt me zo Lol, idd, ben je gelijk van de andere rommel af zoals andere spyware. Reageren
Miek Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Trouwens Miek heb jij wel erg veel fouten en/of problemen met je PC de laatste tijd. Je PC formatteren en Windows opnieuw installeren is wel een goed plan lijkt me zo Maar ik heb Windows 2000 en ik heb de Cd rom niet. En Windows Xp doet het niet op me PC. (voor internet). Ik ga een nieuwe PC kopen zoals ik zei, voor GTA IV. Ik ben volop aan het sparen, maar dan moet ik toch verder kunnen met me huidige Pc? Das zeg niet bv: koop een nieuwe PC, want ik spaar. Reageren
Remi-X Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 waarom doet xp het niet voor enkel internet? dat moet ook te verhelpemn zijn Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ik zou gewoon Crap Cleaner downloaden en daarmee het register en de tijdelijke bestanden verwijderen. Daarmee zou alles weer een stuk beter moeten lopen. Voor de pop-ups moet je een anti-spyware als Ad-Aware of SpySweeper gebruiken. Reageren
ikt Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Geen wonder, je hebt talloze computer'upgrade' programma's aan neem ik aan. Vertrouw me, 1 keer scannen in 1 maand en als je normaal computert al je nutteloze programma's uitzetten. Werkt veel beter. Reageren
Miek Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Ik wil het doen, als ik zal internet kunnen hebben op XP. En kan me systeem wel XP aan, ja, maar met wat haperingen. Als je dit topic antwoord doe ik het formatteren. Reageren
Wrieh Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 CTRL + ALT + DEL ga naar processen zet CPU gebruik van omhoog naar beneden Staat er iets met een hoog cpu gebruik dat je neit bekend voorkomt? delete het is btw beeindig niet-actieve- systeemprocessen dit hoort onder windows Reageren
Miek Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ow, de scanner is niet Spyware, maar SpyHunter, grote fout, sorry. :$ Ik liet hem scannen en hij vond 10 Spyware cookies en 1 download Virus. Iedere keer als ik hem laat scannen en laat ik alles verwijderen, maar als ik het opstart dan is het probleem er nog, en als ik hem opnieuw laat scannen vind hij dezelfde gegevens. Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Echtwaar Miek, je computer is kuisverrot. Probeer het anders nog eens met een andere scanner, of download Hitman Pro Reageren
Miek Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Echtwaar Miek, je computer is kuisverrot.Probeer het anders nog eens met een andere scanner, of download Hitman Pro Weet ik, maar ik heb geen centen! Hij is kapot! :cry Bewerkt: 8 september 2008 door Miek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.