Miek Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Mijn PC heeft geen internet meer De Driver werkt niet, of wel doet de USB adapter het niet Waarom altijd ik toch Ach, sparen Reageren
Miek Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Weet iemand wat dit probleem is: Plotseling verdween het icoontje rechtsonder waar alle actieve dingen staan en de klok enzo.. Sindsdien heb ik geen internet meer Ik heb de drivers al 10x herinstalleert maar het is nog altijd zo En ik heb ook al de drivers geinstalleerd door hem te verwijderen, dan de usb adapter erin pluggen, en staat er : nieuwe hardware gevonden. Dan installeer ik via deze mode de driver (besturingsysteem) van deze draadloze adapter. Heb ik al tien keer, geprobeerd, lukt niet. Doe ik het met de CD, lukt het ook niet. Ik heb al gecheckt dat alle USB poorten te steken, maar geen effect. Kan iemand me helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.