gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 ik ben nu rank zes maar ik heb geen kleren gekregen is dat bij ielmand ook gebeurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 Ik zou het niet weten :O Agjah vol gas naar 7 dan maar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 of je krijgt niks bij rank 6 of je bent het nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 of je krijgt niks bij rank 6 of je bent het nog niet ben wel rank 6 weet ik 200% zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 of je krijgt niks bij rank 6 of je bent het nog niet ben wel rank 6 weet ik 200% zeker start eens snel een potje free mode ofzo bekijk je rank dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 of je krijgt niks bij rank 6 of je bent het nog niet ben wel rank 6 weet ik 200% zeker start eens snel een potje free mode ofzo bekijk je rank dan de cijfers zijn niet echt duidelijk en m'n broer zit op ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 of je krijgt niks bij rank 6 of je bent het nog niet Je krijgt zeker weten wel wat kleren, maar wat natuurlijk ook kan is dat je terug gevallen ben naar rank 5. In dat geval moet je gewoon heel even online gaan en dan ben je zo weer rank 6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 of je krijgt niks bij rank 6 of je bent het nog niet Je krijgt zeker weten wel wat kleren, maar wat natuurlijk ook kan is dat je terug gevallen ben naar rank 5. In dat geval moet je gewoon heel even online gaan en dan ben je zo weer rank 6. kilopt ben terug gevallen naar rank 5 want3 dagen geleden stond er nog rank 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.