Jump to content

nihilus sig.

Recommended Posts

Geplaatst:

heidihow people,

ik ben weer even bezig geweest, en dit vind ik echt een van mijn beste signatures tot nu toe.

nihilussigcr8.jpg

CnC alstublieft, en die zwarte ''balk'' die over nihilus loopt, ik heb hem op zijn zachts gezet, dus minder zwart kan die niet, maar das niet erg, als je het verhaal achter deze persoon weet.

Geplaatst:

Ik zal beginnen bij de rode achtergrond, ik vind dat je die erg leuk in elkaar hebt gedraaid. Toch vind ik dat je dit zeker niet had moeten doen bij een sig als deze. Hij bedekt de hele sig, wat het erg eentonig maakt en waar weinig variatie in zit en ook vind ik hem niet echt bij de render passen. Ik had graag nog een andere kleur willen zien of mooi effecten als je daar toe in staat was. Dan over je render zelf: hij is redelijk goed ingeblend, dat kan ik niet tegenspreken. Toch vind ik (zoals je zelf eigenlijk al zegt) dat rechts en bovenaan te zwart is, dat maakt het simpelweg niet meer leuk. Met lichteffecten had je dit toch weer war lichter kunnen krijgen hoor. Ook vind ik de render niet echt naar voren komen. Ik zie gelijk de eentonige, opvallende achtergrond maar de render springt er zeker niet uit. Zorg dus dat je de render echt naar voren laat komen, in ieder geval meer dan de achtergrond in dit geval.

Je hebt een leuke font uitgekozen voor je tekst, toch had ik zeker een andere gekozen. Een andere kleur en plaatsing zou voor mij in ieder geval een hele verandering zijn. Hij zit nu erg in het hoekje en ik had daar graag wat ruimte omheen gezien, een klein stukje naar boven en naar rechts dus. Volg dus wat turoials, vooral met betrekking tot render en achtergrond en je zult heel ver komen. Vaak leer je daar goed hoe je een render echt naar voren moet laten komen en hoe je een rustige, subtiele, variërende achtergrond maakt. Succes verder!

Geplaatst:

@hierbove: thnx for je rating, schiet ik echt veel mee op, bedankt dat je daarvoor je tijd hebt geoverd.

ik zal anders ff het verhaal over hem vertellen als je hem niet kent.

deze personage is van star wars, een van de dark jedi's die in the old republic de jedi's wou uitmoorden, samen met zijn vriend mallak.

dus mesg. uit dit kleine verhaaltje van zijn hele leven kunnen jullie mesg. uittrekken waarom ik A: die brushes heb gebruikt, B: die zwarte lijn heb gemaakt en C: dat ik die font heb gebruikt.

maar dit heeft geen betrekking op wat Jay; heeft gezegd, maar ik wou gewoon wat verduidelijking geven :D

als u wilt verder posten ik hou je niet tegen hahaa ik wil graag veel reacties :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...