Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Elke keer dat ik een wheelmod installeer via img tool en naar transfender ga, zyn die wielen wit. Ze hebben geen kleuren. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe je het mogelyk oplost. Ik heb per ongeluk geen back-up gemaakt van de origenele wielen, dus als iemand de volgende bestanden kan uploaden ben ik helemaal bly: wheel_gn1.dff, wheel_gn2.dff, wheel_gn3.dff, wheel_gn4.dff, wheel_gn5.dff, wheel_lr1.dff, wheel_lr2.dff, wheel_lr3.dff, wheel_lr4.dff, wheel_lr5.dff, wheel_or1.dff, wheel_sr1.dff, wheel_sr2.dff, wheel_sr3.dff, wheel_sr4.dff, wheel_sr5.dff en wheel_sr6.dff :tu:

PS

Ik probeer deze mod te installeren, probeer zelf of het wel lukt.

LUXURY_WHEELS_PACK.zip

Bewerkt: door toeslit
Geplaatst:

moet je niet nog txd bestanden hebben?

heb nog nooit velgen gemod, maar wel auto's. Zonder txd blijft de auto ook wit, zelfs als ik carcols heb ingesteld.

Geplaatst:

Je moet de veh_mods.ide ook laten vervangen, en de wheel.txd in je gta3.img doen!

Readme lezen kan je ook nog eens helpen ;) , want daar staat alles gewoon in.

Geplaatst:
Je moet de veh_mods.ide ook laten vervangen, en de wheel.txd in je gta3.img doen!

Readme lezen kan je ook nog eens helpen ;) , want daar staat alles gewoon in.

Ik doe precies wat er in de readme staat (dus ook veh_mods vervangen, maar alsnog blyft het wit :? Myn gta sa is wel gemod, kan het misschien daar aan liggen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...