ief2 Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Missies: laatste 2 opdrachten van de rijschool cheaten: zal neit nodig zijn (je mag voor de laatste missie wel de 'ghosttown' cheat gebruiken versie: ? Opmerkingen: sorry voor het saven zo ver van de rijschool. maar ik heb Nu geen tijd meer om me even te verplaatsen + vergeten gisteren. tnx.! GTASAsf1.b
Remi-X Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) hmm, ik wil hem wel voor je spelen maar ik moet wel weten welke versie je hebt, ik kan daar niet zo makkelijk achter komen... Als je in het menu met "Start Game bent", staat daar dan rechts onderin v2.00? of staat er niks? Bewerkt: 4 september 2008 door R[E]/\/\i!i!
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Als je v1.1 hebt maak je ook v1 savegames aan . Alley Oop: goud City Slicking: goud Daarnaast heb ik nog wat medailles 'opgeschroefd' zodat je op z'n minst zilver hebt, als je alles goud wilt zal je nog wat puntjes op de "I" moeten zetten. Bullet en Super GT staan buiten de rijschool, je driving skill was al maximaal. Je zal nu twee telefoontjes van Jethro moeten gaan ontvangen voor Wang Cars (missies) en het Race Tournament. Veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 4 september 2008 door _KoE_Mzungu
ief2 Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Hij heeft Versie 2 er staat v1.01 (rechtsvanonder bij het eerste menu (startgame|options|quitgame): maar ik heb een gedownloade mac versie. (maar geen nood ik heb het ook op playstation & en pc, dus volkomen legaal)
Recommended Posts