Jump to content

[GTA] GTA will be return to Vice City in 2009?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bron

A Belgian provider of significant size has recently received a joint Take Two in which the 2009 line up of the firm. On the one-2009 a paragraph much interesting:

"Grand Theft Auto Sequel (Not Announced): Find Vice City, plagued by corruption and decadence. Your case is being undermined by the local police, your mission is to rebuild the bar and to reaffirm at the head of the city of one thousand colors.

We await news of Take-Two on the issue before jumping to the ceiling for joy. We remind you that just GTA Vice City was released less than a year after GTA 3"

Weet iemand hier iets van?

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

7

• .Senne

4

• FerryN

3

• Naudin

3

Geplaatst:

Hopelijk speelt GTA V zich in Vice City af, en niet weer in Liberty City. Aangezien ik Liberty City haat en Vice City me favoriet is. :D

Geplaatst:

Vet man, kun je lekker genieten van de zon, zee en strand in Next-Generation.

En natuurlijk hopelijk ook weer een fantastiche verhalenlijn. Vice City is de beste stad van alle GTA reeks. :tu:

GTTO

Geplaatst:
Vet man, kun je lekker genieten van de zon, zee en strand in Next-Generation.

En natuurlijk hopelijk ook weer een fantastiche verhalenlijn. Vice City is de beste stad van alle GTA reeks. :tu:

GTTO

Vice City is inderdaad de beste stad van alle GTA-Reeks. Vice City for live! :dans: :dans:

Geplaatst:
Ik denk dat de volgende GTA gta vice city weer wordt (iets andere naam dan, maar wel in miami afspeelt en misschien nog een stad).

In gta 4 zitten veel verwijzingen naar vice city, grootste vind ik van die zwerver die voor 2 miljoen aan diamanten vond en een drank/wapenwinkel in vice city gaat openen. Daar krijg je dan misschien missies.

Woei, Gta-killer heeft al weer goed voorspeld! (als het klopt tenminste he)

En ik dacht het al paar maanden he, niet alleen sinds gisteren.

Hoop dat daarna weer san andreas terug komt, altijd de beste gta gevonden.

Geplaatst:

Ik hoop dat ze die sfeer weer goed kunnen brengen in Gta 5 want de Sfeer was super en de stad ook.

Hopen dat het een langere verhaal krijgt dan GTA 4 die was erg kort.

En een betere.

Geplaatst:

als de bron 'officieel is' geloof ik er niets van, er staan namelijk wat spellingsfouten in :7

en vice city is veels te klein, dus hoop ik dat het niet waar is.

Geplaatst:
als de bron 'officieel is' geloof ik er niets van, er staan namelijk wat spellingsfouten in :7

en vice city is veels te klein, dus hoop ik dat het niet waar is.

Ze maken het natuurlijk groter ze hebben liberty city ook groter gemaakt.

Ja en dan o wat erg spelfouten.

Geplaatst:

Als er veel spellings fouten in staan, is het bericht al gemakkelijker in twijfel te nemen... Zoiezo klopt de hele titel al niet qua Engels en ook het Engels in het bericht zuigt, dus ik zou er nog niet zoveel waarde aan hechten. Ik zou zo'n bericht pas vertrouwen als het (ook) door Rockstar vrijgegeven is....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...