Remcconen Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Ik ben bezig met een TDM GM en nu wil ik graag rounds van 30min. Na elke round worden je stats opgeslagen en het team met de hoogste score wint en krijgt iedereen 10extra score er bij. Tijdens een rounds mag je niet de "F4" knop gebruiken om van skin(dus team) te wisselen. Elke round wordt dezelfde GM geladen. Reageren
Juwayri Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Ik weet niet hoe je GM in elkaar zit maar je moet dus een timer gebruiken: forward round(); public OnGameModeInit( ) { print("Starting timer..."); SetTimer("round",360000,true); //30 min } public round() { //zorgt hier dat je stats worden opgeslagen, er een nieuwe ronde komt en er score bij komt. //niet vergeten te zorgen dat bij iedereen death 0 word zodat ze weer een ander team en skin kunnen kiezen. } En nu zorgen dat iemand niet van team kan wisselen: new death[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerDeath(playerid) { death[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { if(death[playerid] == 1) SpawnPlayer(playerid); return 1; } Bewerkt: 9 september 2008 door Juwayri Reageren
Ophion Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Vergeet niet om bij OnPlayerDeath, spawned[playerid] = 0; neer te zetten Reageren
Juwayri Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Vergeet niet om bij OnPlayerDeath, spawned[playerid] = 0; neer te zetten Er staat ook in mijn bericht dat ik nog bezig ben Ik vergeet niks hoor. Maar toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.