Jump to content

Rounds


Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bezig met een TDM GM en nu wil ik graag rounds van 30min. Na elke round worden je stats opgeslagen en het team met de hoogste score wint en krijgt iedereen 10extra score er bij. Tijdens een rounds mag je niet de "F4" knop gebruiken om van skin(dus team) te wisselen.

Elke round wordt dezelfde GM geladen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet hoe je GM in elkaar zit maar je moet dus een timer gebruiken:

forward round();

public OnGameModeInit( )
{
print("Starting timer...");
SetTimer("round",360000,true); //30 min
}

public round()
{
//zorgt hier dat je stats worden opgeslagen, er een nieuwe ronde komt en er score bij komt.
   //niet vergeten te zorgen dat bij iedereen death 0 word zodat ze weer een ander team en skin kunnen kiezen.
}


En nu zorgen dat iemand niet van team kan wisselen:

new death[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerDeath(playerid)
{
death[playerid] = 1;
return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
if(death[playerid] == 1)
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}

Bewerkt: door Juwayri
Geplaatst:
Vergeet niet om bij OnPlayerDeath, spawned[playerid] = 0; neer te zetten ;)

Er staat ook in mijn bericht dat ik nog bezig ben ;) Ik vergeet niks hoor. Maar toch bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...