ikt Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 GTA saves family from crashed car We're still looking for the hidden, anti-Rockstar message in this piece of news: A teenager pulled her siblings to safety from their crashed family car after learning of the dangers from playing Grand Theft Auto. The family of five was en route to visit relatives in Diamond, US when their Jeep Grand Cherokee drifted off the road, struck a guardrail and flipped four times before coming to rest upside-down in a ditch. "She just knew, from playing 'Grand Theft Auto.' She saw on there that when a car rolls over, it can blow up. She knew that could happen to us," the child's mother Karen Norris told My Web Times. Realising the back window had broken, 11-year-old daughter Audrey Plique climbed over the spare tyre to get out and then proceeded to pull her mother, father, two brothers and sister our of the battered vehicle. "She showed the kind of bravery and courage you don't expect from an 11-year-old," Norris said. "She stayed composed. She sounded upset, but she knew the things she had to get done to help her parents and her siblings." There you are then. The Daily Mail can use GTA as a scapegoat for crime, and we can use it for the opposite. Everyone buy GTA: it teaches you about car safety. Spotted by Kotaku. --------------------------------- Bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=196503 Zo zie je maar, GTA is zeer leerzaam. Reageren
Denimo Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 eindelijk ook een keer iets positief over het gedrag en gta IV Reageren
AXIO Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 payback time voor de gta haters Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 :schater: :schater: Ik lach me KO! Reageren
FerryN Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Das lol, want als een auto op de kop ligt kan ie niet ontploffen. Maargoed, een kant goed dat het in GTA wel gebeurt, voor zelfde geld had ze niks gedaan. Reageren
Swiggers Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Kan iemand mij een samenvatting geven ? ( In het Nederlands ) Reageren
Basssss Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Kan iemand mij een samenvatting geven ? ( In het Nederlands ) Ik snap er ook niet veel van, maar wat ik ervan snap: De auto is opdekop gevallen en ze zijn via de achteruit uit de auto geklommen. Wat zal die Jack Thomson of hoe die gast ook heet hier van balen! Reageren
AXIO Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Kan iemand mij een samenvatting geven ? ( In het Nederlands ) Ik snap er ook niet veel van, maar wat ik ervan snap: De auto is opdekop gevallen en ze zijn via de achteruit uit de auto geklommen. Wat zal die Jack Thomson of hoe die gast ook heet hier van balen! balen omdat ze niet dood zijn? Reageren
Basssss Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Kan iemand mij een samenvatting geven ? ( In het Nederlands ) Ik snap er ook niet veel van, maar wat ik ervan snap: De auto is opdekop gevallen en ze zijn via de achteruit uit de auto geklommen. Wat zal die Jack Thomson of hoe die gast ook heet hier van balen! balen omdat ze niet dood zijn? Nee, balen dat GTA ook goede kanten heeft. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Eindelijk eens goed nieuws over GTA! Toch is GTA leerzaam Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Waar games allemaal niet goed voor kunnen zijn. Het enige detail is dat een auto normaal niet kan ontploffen als hij omver rolt dus ze waren niet echt in gevaar voor leven, als ze dat al niet waren door de verwondingen. Maar toch wel een opsteker voor de GTA serie Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Waar games allemaal niet goed voor kunnen zijn. Het enige detail is dat een auto normaal niet kan ontploffen als hij omver rolt dus ze waren niet echt in gevaar voor leven, als ze dat al niet waren door de verwondingen. Maar toch wel een opsteker voor de GTA serie Ja, Voor Rockstar! Reageren
.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 whaha, das wel cool, ipv altijd die negatieve publiciteit ff voor de niet engels kunnenden: een gezin had een auto ongeluk, en de dochter wist dat een auto die op z'n dak ligt kan ontploffen zoals ze in GTA gezien had. ze is dus uit de auto gekropen en heeft haar ouders en broers (of zussen) uit die auto bevrijdt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 geloof er niks van. dus als dat meisje geen gta had gespeeld, dan had ze zeker haar ouders in de auto laten liggen. dit is een broodje aap verhaal. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 geloof er niks van. dus als dat meisje geen gta had gespeeld, dan had ze zeker haar ouders in de auto laten liggen. dit is een broodje aap verhaal. Nu je het zegt ja.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.