Jump to content

GTA redt levens gezin

Recommended Posts

Geplaatst:
geloof er niks van. dus als dat meisje geen gta had gespeeld, dan had ze zeker haar ouders in de auto laten liggen. :duh: dit is een broodje aap verhaal.

Nee, phail. De auto was een aantal keer over de kop gevlogen en kwam ondersteboven tot stilstand. En in GTA ontploft je auto als hij ondersteboven licht. Dat herinnerde het meisje om haar gezin uit de auto te slepen. Denk je nou echt dat ze anders was blijven zitten? loser.gif

Geplaatst: (bewerkt)

zou ze niet zoiezo al haar ouders uit de auto hebben getrokken zonder dat ze gta heeft gespeelt. dat is tog logisch in zo een situatie :duh:

En ik zei helemaal niet dat ze anders dan zou blijven zitten :ch:

Bewerkt: door powerpats

Een auto kan wel ontploffen als ie op zijn kop ligt! :Y

Als er benzine of andere brandbare stoffen uit de auto zijn ontsnapt! :Y

Maar eerlijk gezegd geloof ik er niet veel van.

Ze zou (denk ik) hetzelfde gedaan gehad hebben als ze geen GTA had gespeeld :Y

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

Dan ontploft ie nog niet, hij kan dan wel in de fik vliegen.

Ontploffende wagens is een kunstje in films, niet mogelijk.

Geplaatst:

Agree, allemaal onzin dit. Een auto kan niet 'zomaar' ontploffen. Zelfs al schiet je een kogel in de benzinetank dan gebeurt er nog niks behalve dat de benzine eruitloopt. 0_0

Agree, allemaal onzin dit. Een auto kan niet 'zomaar' ontploffen. Zelfs al schiet je een kogel in de benzinetank dan gebeurt er nog niks behalve dat de benzine eruitloopt. 0_0

Nee maar je krijgt wel een giga steekvlam als je dat soms bedoelde.

maar als de tank HALF vol zit ontploft ie wel omdat er dan een grote druk op die plek ontstaat waar de kogel inslaat ^_^

Bewerkt: door GreyFox-Smurf

maar als de tank HALF vol zit ontploft ie wel omdat er dan een grote druk op die plek ontstaat waar de kogel inslaat ^_^

Dat zou lullig zijn :7

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman

Riight, dus zoals men al zei, als ze geen GTA had gespeeld, zou ze denken "ach, hij ontploft toch niet :D ik blijf lekker zitten, het is hier wel gezellig zo!" :7, ik zie het al voor me :puh: Maar eh, wat ik dus ook niet snap, waarom moet zij haar moeder en vader uit die auto slepen? Waren ze bewusteloos of wat, want dat staat niet in het bericht? Zo niet, dan vat ik het bericht niet echt, waren de ouders van plan om leuk te blijven zitten? :7

Wat ik me ook afvraag: Is het niet handiger om gewoon de deur open te doen, er zal heus nog wel een deur zijn die níet dicht geklemt zat door het ongeluk, en als ze dat állemaal wél zouden zitten, dan zou waarschijnlijk de voorruit ook wel kapot zijn geweest, en de zijruitjes ook.

Enne, Artic heeft gelijk, er is ook helemaal geen druk in een tank van een auto, dat is onzin. Als er zo'n grote druk op staat, dat hij bij één kogel explodeerd volgens jou, dan zou bij iedere botsing waarbij de tank in deukt gelijk de tank exploderen, onzin dus, zou veel te gevaarlijk zijn.. Daarnaast explodeerd benzine en gas niet bij hoge druk, diesel wel. Nou kun je wel gaan zeuren over dat er druk ontstaat als de kogel in slaat, maar dan zou 1: op het moment van inslag de tank zó ver moeten indeuken ZONDER dat er een klein gaatje in komt dat er ook echt een opbouw van druk is, en 2: de tank volledig lucht(en ook vloeistof)-dicht moeten zijn, wat hij niet is want er zitten verbindingen aan die naar de motor gaan, waar deels lucht in zit, en lucht is makkelijker in te drukken dan een vloeistof. Nu zit er tussen het moment van inslag en het moment dat er een scheurtje/gaatje in de tank ontstaat al zo ontzettend weinig tijd dat er amper de tijd is voor een opbouw van de druk, en daarnaast deukt het metaal/kunststof lang niet ver genoeg in om in die super korte tijd om echt druk op te bouwen(Een flesje halfvol met water kan je ook altijd een klein stukje in duwen zonder dat hij gelijk uit elkaar knalt, hierzo precies hetzelfde effect!).

Daarnaast hebben ze het bij Mythbusters uitgetest, géén explosie, zelfs geen vlam.

Het verhaal lijkt mij dus best wel onzin, de journalisten die dit hebben gehoord hebben duidelijk niet goed nagedacht, iedere malloot weet dat een auto niet zo maar ontploft bij een botsing/als hij op z'n kop ligt, en dat dat alleen maar een dingetje is van films. "Ja maar in films is het ook zo!" Inderdaad, in films: films is geen realiteit, dus daar blijft het dan ook bij, op ENKELE extremen gevallen bij autoracen na waarbij bepaalde sneller brandende brandstof wordt gebruikt.

Het is natuurlijk nooit dom om je ouders uit een autowrak te halen, al had het in dit geval niet zóó super veel haast...

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:
Riight, dus zoals men al zei, als ze geen GTA had gespeeld, zou ze denken "ach, hij ontploft toch niet :D ik blijf lekker zitten, het is hier wel gezellig zo!" :7, ik zie het al voor me :puh: Maar eh, wat ik dus ook niet snap, waarom moet zij haar moeder en vader uit die auto slepen? Waren ze bewusteloos of wat, want dat staat niet in het bericht? Zo niet, dan vat ik het bericht niet echt, waren de ouders van plan om leuk te blijven zitten? :7

Wat ik me ook afvraag: Is het niet handiger om gewoon de deur open te doen, er zal heus nog wel een deur zijn die níet dicht geklemt zat door het ongeluk, en als ze dat állemaal wél zouden zitten, dan zou waarschijnlijk de voorruit ook wel kapot zijn geweest, en de zijruitjes ook.

Enne, Artic heeft gelijk, er is ook helemaal geen druk in een tank van een auto, dat is onzin. Als er zo'n grote druk op staat, dat hij bij één kogel explodeerd volgens jou, dan zou bij iedere botsing waarbij de tank in deukt gelijk de tank exploderen, onzin dus, zou veel te gevaarlijk zijn.. Daarnaast explodeerd benzine en gas niet bij hoge druk, diesel wel. Nou kun je wel gaan zeuren over dat er druk ontstaat als de kogel in slaat, maar dan zou 1: op het moment van inslag de tank zó ver moeten indeuken ZONDER dat er een klein gaatje in komt dat er ook echt een opbouw van druk is, en 2: de tank volledig lucht(en ook vloeistof)-dicht moeten zijn, wat hij niet is want er zitten verbindingen aan die naar de motor gaan, waar deels lucht in zit, en lucht is makkelijker in te drukken dan een vloeistof. Nu zit er tussen het moment van inslag en het moment dat er een scheurtje/gaatje in de tank ontstaat al zo ontzettend weinig tijd dat er amper de tijd is voor een opbouw van de druk, en daarnaast deukt het metaal/kunststof lang niet ver genoeg in om in die super korte tijd om echt druk op te bouwen(Een flesje halfvol met water kan je ook altijd een klein stukje in duwen zonder dat hij gelijk uit elkaar knalt, hierzo precies hetzelfde effect!).

Daarnaast hebben ze het bij Mythbusters uitgetest, géén explosie, zelfs geen vlam.

Het verhaal lijkt mij dus best wel onzin, de journalisten die dit hebben gehoord hebben duidelijk niet goed nagedacht, iedere malloot weet dat een auto niet zo maar ontploft bij een botsing/als hij op z'n kop ligt, en dat dat alleen maar een dingetje is van films. "Ja maar in films is het ook zo!" Inderdaad, in films: films is geen realiteit, dus daar blijft het dan ook bij, op ENKELE extremen gevallen bij autoracen na waarbij bepaalde sneller brandende brandstof wordt gebruikt.

Het is natuurlijk nooit dom om je ouders uit een autowrak te halen, al had het in dit geval niet zóó super veel haast...

Niet helemaal. Je kijkt hun progamma niet altijd zotehoren. Want ze hebben ook een aflvereng gedaan waarbij ze sommige mythes overnieuw hebben gedaan. En daarbij was ook die van de tank. En toen ontplofte hij wel door een kogel.

Geplaatst:

Hoge druk en dan geen lucht, dan krijg je geen ontploffing.

Plus nog eens, in een tank bouwt GEEN druk op, iedergeval, niet diegene die door de apk zijn geweest, want het is verplicht om een tankdop te hebben die benzinedampen weglaat.

EN in een tank zit geen lucht, en geen lucht is geen vlam of ontploffing.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Mensen, zie het gewoon dat spellen in ieder geval niet altijd aanzetten tot tieners die even bij de lokale wapendealer een UZI kopen en iedereen even afslachten om daarna een Unique Stunt Jump bonus te doen om er na een halve seconde achter te komen dat in je in het echt geen cheats hebt die je oneindig leven geven.

• 2 weken later...
Geplaatst:
zou ze niet zoiezo al haar ouders uit de auto hebben getrokken zonder dat ze gta heeft gespeelt. dat is tog logisch in zo een situatie :duh:

En ik zei helemaal niet dat ze anders dan zou blijven zitten :ch:

als ze GTA niet had gespeeld kende ze de mogelijke gevaren niet, en dacht ze niet dat de auto ging exploderen, dus wacht je op wat je ouders doen

als ze wel GTA had gespeeld dacht ze dat de auto kon ontploffen, dus denkt ze k.. ik ga dood, snel mammie en pappie redden, als ik nog tijd over heb nog broersie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...