gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 The Holland Play Is back! We zoeken weer leden oude leden zijn weer welkom we nemen goeie spelers en gezellige spelers, we hebben een soort van maffia stijl en je hebt in het begin een proeftijd van 1 week je zal een paar keer worden invite door de leader of co-leader (is er nog niet) en aan het einde van de week zalje in een maffia stijl auto naar een plek worden toegereden (1 chauffeur, ik of/en co-leader en jij) word je doodgeschoten kom je niet in de clan alvast succes met de aanmelding! Als je je wilt aanmelden: PSN-ID: Headset:Motivatie:Specialiteiten: Leden tot nu toe: PSN-ID | Forumnaam | Headset | Rank Xeey | AXIO | Nee | Leader Klaasvaak-NL | klaasvaak-nl | Nee | Lid Belgen zijn ook welkom! Er zullen nog sigs komen voor de handtekening voor nu hebben we alleen nog ''iff you ain't dutch..'' PSN-ID:alakadabra Headset:ja Motivatie:veel plezier hebben Specialiteiten:hangman's noose en vloeken als ik verlies en heb ik geluk ben belg welkom in de canheb alvast een slogan bedacht voor de belgen, iff you aint flemish you are damage (als ik het allemaal goed schrijf enz) ok
End Of The Riot Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) The Holland Play Is back! We zoeken weer leden oude leden zijn weer welkom we nemen goeie spelers en gezellige spelers, we hebben een soort van maffia stijl en je hebt in het begin een proeftijd van 1 week je zal een paar keer worden invite door de leader of co-leader (is er nog niet) en aan het einde van de week zalje in een maffia stijl auto naar een plek worden toegereden (1 chauffeur, ik of/en co-leader en jij) word je doodgeschoten kom je niet in de clan alvast succes met de aanmelding! Als je je wilt aanmelden: PSN-ID: Headset:Motivatie:Specialiteiten: Leden tot nu toe: PSN-ID | Forumnaam | Headset | Rank Xeey | AXIO | Nee | Leader Klaasvaak-NL | klaasvaak-nl | Nee | Lid Belgen zijn ook welkom! Er zullen nog sigs komen voor de handtekening voor nu hebben we alleen nog ''iff you ain't dutch..'' PSN-ID:alakadabra Headset:ja Motivatie:veel plezier hebben Specialiteiten:hangman's noose en vloeken als ik verlies en heb ik geluk ben belg foutje Bewerkt: 6 september 2008 door end of the riot
Klaasvaak-nl Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 We back on line We came to ride We deal We stack We multiply We stay on the grind Until we die And back for mo', cause we can't get enough if you ain`t dutch you ain`t much
AXIO Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 We back on line We came to rideWe deal We stack We multiply We stay on the grind Until we die And back for mo', cause we can't get enough if you ain`t dutch you ain`t much
AXIO Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Dombo loves The Holland Play dus join The Holland Play en dombo loves you to
End Of The Riot Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Dombo loves The Holland Play dus join The Holland Play en dombo loves you to haha xD
Wienish Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Dombo loves The Holland Play dus join The Holland Play en dombo loves you to Nu ik eraan denk.. Je hebt al een spreuk voor NL-leden, je hebt ook al een spreuk voor vlaamse leden, maar heb je ook een spreuk voor mensen die in Frans-België wonen? en de Duits-Belgen?
AXIO Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Als je nederlands spreekt mag je in de clan, liever geen franse duitse ofzo
Klaasvaak-nl Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 OW OW WAAR BLIJFT ME NIEUWE PC ME NIEUWE PC ME NIEUWE PC LOL
AXIO Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 er worden waarschijnlijk nieuwe sigs gemaakt
Klaasvaak-nl Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 er worden waarschijnlijk nieuwe sigs gemaakt oke dan en door wie?
AXIO Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Iemand die is verbannen op deze site
Wienish Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Als je nederlands spreekt mag je in de clan, liever geen franse duitse ofzo Maar wat als je nu gewoon Nederlands bent en in bijv. Frans-België (Wallonië) woont? Die mensen worden nu gediscrimeert, want beide slogans zijn niet 'Wallonië-vriendelijk', om het maar even zo te noemen. If you ain't Dutch you ain't much: Walloniërs zijn dus niet 'veel' If you ain't Flemish you're damage: Walloniërs zijn dus 'schade', of wat me begrijpelijker lijkt: Walloniërs beschadigen de Belgische/Nederlandse 'reputatie'.
pyrofoob Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Als je nederlands spreekt mag je in de clan, liever geen franse duitse ofzo Maar wat als je nu gewoon Nederlands bent en in bijv. Frans-België (Wallonië) woont? Als je nederlandstalig bent mag je toch meedoen. Staat er toch.Ik vind wel dat er nog een slogan moet komen voor de Zuid Afrikaners
LangeDraak Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) IPV stoken hier over welke slogan wel of niet goed is... Welke slogan misschien wel eens negatief begrepen kan worden.... Als je nederlands spreekt mag je in de clan, liever geen franse duitse ofzo Maar wat als je nu gewoon Nederlands bent en in bijv. Frans-België (Wallonië) woont? Die mensen worden nu gediscrimeert, want beide slogans zijn niet 'Wallonië-vriendelijk', om het maar even zo te noemen. If you ain't Dutch you ain't much: Walloniërs zijn dus niet 'veel' If you ain't Flemish you're damage: Walloniërs zijn dus 'schade', of wat me begrijpelijker lijkt: Walloniërs beschadigen de Belgische/Nederlandse 'reputatie'. Kunnen we beter alleen hier posten als je wilt joinen en anders alles lekker aan AXIO overlaten De vorige start was er 1 die zeker niet gezellig was.... Laten we in ieder geval ons best doen om deze wel gezellig te houden Bewerkt: 9 september 2008 door LangeDraak
Recommended Posts