AXIO Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Dankje LangeDraak alhoewel het niet echt nodig was
LangeDraak Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Dankje LangeDraak alhoewel het niet echt nodig was Graag gedaan... Heb het graag gezellig binnen GTA IV op het forum hahaha Genoeg ruzies al gezien en meegemaakt
Klaasvaak-nl Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 ken je net zo goed voor elk land een slogan bedenken haha
AXIO Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 ben beetje lui laatste tijd me moeder kan haar bek niet houden zit me steeds op te focken alles te dreigen enz ''je gaat huis uit'' dat soort dingen
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 ik zou je belgische slogan een beetje veranderen "if you aint flemish you aint doing any damage" (mijn engels is niet goed)
Denimo Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) PSN-ID: Denimo Headset: Ja Motivatie: Goed georganiseerde clan, niet te druk Specialiteiten: (heb ik niet echt, alles een beetje ) Bewerkt: 11 september 2008 door Denimo
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) PSN-ID: Denimo Headset: Ja Motivatie: Goed georganiseerde clan, niet te druk Specialiteiten: (heb ik niet echt, alles een beetje ) Je bent aangenomen! vergeet niet ff je handtekening te veranderen Bewerkt: 12 september 2008 door AXIO
Denimo Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 PSN-ID: Denimo Headset: Ja Motivatie: Goed georganiseerde clan, niet te druk Specialiteiten: (heb ik niet echt, alles een beetje ) Je bent aangenomen! vergeet niet ff je handtekening te veranderen gedaan
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 PSN-ID: Denimo Headset: Ja Motivatie: Goed georganiseerde clan, niet te druk Specialiteiten: (heb ik niet echt, alles een beetje ) Je bent aangenomen! vergeet niet ff je handtekening te veranderen gedaan welkom in de clan denimo (hoeveel leden hebben we nog nodig voor we clan meetingen doen?
Denimo Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 thnx we kunnen bij de 5 leden een talk topic aanmaken dan kunnen we meetings gaan afspreken denk ik
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 thnx we kunnen bij de 5 leden een talk topic aanmaken dan kunnen we meetings gaan afspreken denk ik owja bij 5 waar ook (kan je ook leden zoeken?
Denimo Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 thnx we kunnen bij de 5 leden een talk topic aanmaken dan kunnen we meetings gaan afspreken denk ik owja bij 5 waar ook (kan je ook leden zoeken? tuurlijk, je kan mensen inviten, reclame maken enz.
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Je mag jammer genoeg geen reclame maken in het forum meetings starten zodra er een gangtalk topic is en het 5e lid komt binnekort want iemand stuurde me pb van dat hij wilde joinen maar weet niet hoe
Denimo Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Je mag jammer genoeg geen reclame maken in het forummeetings starten zodra er een gangtalk topic is en het 5e lid komt binnekort want iemand stuurde me pb van dat hij wilde joinen maar weet niet hoe Ok mooi btw weet je al wie de co-leader wordt want er staat in de eerste post dat die er nog niet is
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ben al een beetje bezig, als die gene het niet word zal het waarschijnlijk nog wel even duren tot er co-leader of leader bij komt als je toch een beetje er voorwil werken, zorg voor leden post veel in gang talk (als die er is) en neem af en toe de leiding over iets stel een idee voor of een meeting
Recommended Posts