---Elias--- Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 PSN-ID:ElyDM Headset:neen Motivatie: ik wil meedoen omdat het me leuk lijkt Specialiteiten:ben redelijk goed in schieten. ik Kan kan tamelijk goed rijden
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Welkom ely, je bent het 5e lid dus zal morgen of vandaag nog gangtalk topic maken
---Elias--- Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Welkom ely, je bent het 5e lid dus zal morgen of vandaag nog gangtalk topic maken ok bedankt moet ik mijn handtekening vervangen?
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) Welkom ely, je bent het 5e lid dus zal morgen of vandaag nog gangtalk topic maken ok bedankt moet ik mijn handtekening vervangen? eigen keus Bewerkt: 12 september 2008 door AXIO
Denimo Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) Ben al een beetje bezig, als die gene het niet wordzal het waarschijnlijk nog wel even duren tot er co-leader of leader bij komt als je toch een beetje er voorwil werken, zorg voor leden post veel in gang talk (als die er is) en neem af en toe de leiding over iets stel een idee voor of een meeting ok got it zal misschien wel co-leader willen worden @Ely Welkom in de clan! BTW misschien is het handig om in de tabel van de leden bij de forumnamen een link naar de profielen te doen (ik ben best wel goed met photoshop en zou eventueel ook nog wel wat banner's en/of sigs willen maken ) Bewerkt: 12 september 2008 door Denimo
S_enna Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) PSN-ID:italiancar Headset:neen Motivatie:ziet er een leuke uit Specialiteiten:auto rijden Bewerkt: 14 september 2008 door italiancar
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 welkom in de clan italiancar
Platypus Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Kan ik jullie clan ook nog joinen? Zoja: PSN-ID: Platypus92 Headset: Neen Motivatie: Ik zou graag in een clan willen, en deze ziet er een leuke uit. Specialiteiten: Heb niet echt een specialiteit.
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 tuurlijk kan dat gefeliciteerd je zit in de clan en btw: had al stiekeme hoop dat je kwam
Platypus Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 tuurlijk kan datgefeliciteerd je zit in de clan en btw: had al stiekeme hoop dat je kwam Nog 1 vraag: Hoe kan ik zo'n sig krijgen? (ik ben Belg)
AXIO Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2008 tuurlijk kan datgefeliciteerd je zit in de clan en btw: had al stiekeme hoop dat je kwam Nog 1 vraag: Hoe kan ik zo'n sig krijgen? (ik ben Belg) bekijk clantalktopic maar
Denimo Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Welkom bij de clan GTAfan92, ben blij dat je deze clan hebt gekozen
GTA.GameFreak Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 PSN-ID: vincentuyttebroeck (at) hotmail DOT com Headset:Neen, heb er wel een! Me gebruik hem ni... Als het moet wel Motivatie:Wil samen met mensen een CW spelen enz Specialiteiten:Met de auto rijden! Schieten is wel maar 50%... Sorry :'( Wil ook wel een site maken (Ben Belg)
Denimo Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 (bewerkt) PSN-ID: vincentuyttebroeck (at) hotmail DOT comHeadset:Neen, heb er wel een! Me gebruik hem ni... Als het moet wel Motivatie:Wil samen met mensen een CW spelen enz Specialiteiten:Met de auto rijden! Schieten is wel maar 50%... Sorry :'( Wil ook wel een site maken (Ben Belg) Bedankt voor je aanmelding. Alleen bij je PSN-ID moet je invullen welke nickname jij gekozen hebt om online te spelen (dus niet je e-mail adres). Je aanmelding zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden door de Leader van de clan (AXIO). Bewerkt: 18 september 2008 door Denimo
GTA.GameFreak Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Mijn naam is: HotGun3 Hoe weet ik wanneer ik member ben? Of is dat met die auto?
Recommended Posts