Zaahed Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Ik probeer me game te laden maar dan zegt hij dat hij het niet laden en staat er Load failed. Weet iemand het probleem ervan? En hoe ik het kan oplossen. (Ps2 versie ) Bewerkt: 4 september 2008 door zaahed Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Heb je je PS2 soms uitgeschakeld toen ie aan het saven was? Start anders een new game, ga in het pauzemenu naar game>load en kijk of er soms " savegame corruptet" achter je savegame staat. ALs dat zo is, is het mis Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 weard... probeer new game, doet die het dan wel? Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Ik heb de game nog wel. En new game doet het nog wel Maar dan moet ik wel helemaal opnieuw beginnen. Als er echt geen oplossing is moet ik maar opnieuw beginnen *zucht* Edit: Ik heb niet tijdens het saven ps2 uitgezet. Nog een keer edit: Ik wist niet dat hardware forum voor ps2 ook was :S Bewerkt: 4 september 2008 door zaahed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.