TZG Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 ik ben laatst een nieuwe game begonnen in slot 2, maar nu wil ik eigenlijk ook dat hij is dit slot kan autosaven... want als ik een missie gedaan heb kan ik er alleen maar voor kiezen om het spel te overschrijven in slot 1, daar staat mijn andere opgeslagen spel, waar ik veel verder mee ben, en ik wil deze niet kwijtraken, maar ik wil ook kunnen autosaven, hoe doe ik dit? Alvast bedankt Reageren
Masturmind Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Savegame 1 verplaatsen naar 3, en dan kun j savegame 2 in 1 zette/autosaven Reageren
TZG Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Savegame 1 verplaatsen naar 3, en dan kun j savegame 2 in 1 zette/autosaven hoe verplaats ik die dan? heb ps3 Reageren
Hackman Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik denk dat je gewoon een keertje bij savegame 2 normaal moet saven. Als je dat doet en je gaat hem afsluiten bijvoorbeeld en later ga je weer verder dan doe je weer savegame 2. Als je dit niet doet dan zal je gewoon weer verder gaan met savegame 1 en wil dat autosaven dus niet voor savegame 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.