Roxx0rz Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Hey allemaal, Ik heb vandaag mijn ATI 3850 HD 512MB 8x AGP binnengekregen, heb deze erin gezet met een 600W voeding. Vervolgens heb ik drivers gedeinstalleerd (Had eerst een ATI 9600 zonder ooit problemen ermee gehad te hebben) en heb de drivers voor deze nieuwe kaart geinstalleerd.. Alles werkte goed. Daarna startte ik een spel op, en kijk wat er gebeurde: Internet en windows werken gewoon goed, alleen spellen die doen het niet.. Heeft iemand hier misschien een fix oid voor? alvast bedankt, het is namelijk erg frusterend. Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Heb je ook eerst je oude drivers verwijderd??? Dit zijn volgens mij ook problemen die je krijgt als je kaart te heet word, controleer dus even of je een goede airflow hebt. Reageren
K.O. Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Alleen games werken niet goed? Veel andere applicaties wel? Klinkt meer als een DirectX probleem als je het mij vraagt. Misschien even updaten/herinstalleren? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Had 't na een dag al gefixed, de software die op de CD stond was al verouderd, heb nieuwe gedownload en toen deed hij 't weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.