bramboy Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Hey Ik heb dit topic gemaakt omdat ik graag programmas Maak BTW ik ben terug!!!! je kunt ook vragen of programmering in vb6.0 portabele stellen!! Hmm programmas die ik heb gemaakt!!!! : rekenmachina 1.0 en 2.0 een start programma : versie 1,2,3 en 3.1 warrock start programma een alarm die niet werkt :S en als finale : een spammer En oja ook nog een love test!! Al_me_programmas____BKHN_.zip Bewerkt: 4 september 2008 door bramboy Reageren
Traser Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Hey Ik heb dit topic gemaakt omdatik graag programmas Maak BTW ik ben terug!!!! je kunt ook vragen of programmering in vb6.0 portabele stellen!! Hmm programmas die ik heb gemaakt!!!! : rekenmachina 1.0 en 2.0 een start programma : versie 1,2,3 en 3.1 warrock start programma een alarm die niet werkt :S en als finale : een spammer Post ze eens als je wil.. Ik wil die spammer wel eens proberen Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Post ze eens als je wil..Ik wil die spammer wel eens proberen natuurlijk maar werkt niet op msn :\ Bewerkt: 4 september 2008 door bramboy Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Leuk, iemand die intensief programma's maakt. Ik ben benieuwd naar je uitkomsten (zolang ze binnen de forumregels blijven ). Dit hoort tevens meer bij het onderwerp programmeren, bij deze naar Webdesign & Programmeren verplaatst. Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Leuk, iemand die intensief programma's maakt. Ik ben benieuwd naar je uitkomsten (zolang ze binnen de forumregels blijven ). Dit hoort tevens meer bij het onderwerp programmeren, bij deze naar Webdesign & Programmeren verplaatst. Thunder srry verkeerde plaats maar je kan ze allemaal downloaden Zie hoofdpost\ ow en mag mijn sig thunder (of andere mod/admin) Bewerkt: 4 september 2008 door bramboy Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Hmm, ik had het liefst e.d. broncodes enzo gezien, eventueel in een vorm van een tutorial. Hoe zit het trouwens met die "spammer"? Als dat een floodprogramma is, dan is het misschien beter deze eruit te halen. Kleine programma'tjes zijn leuk, maar dat soort programma's worden vooral als irritant beschouwd. Edit: @ hieronder: Een kladblok spammer, grappig. Misschien zelfs nuttig als je veel hetzelfde onder elkaar moet zetten. Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Hmm, ik had het liefst e.d. broncodes enzo gezien, eventueel in een vorm van een tutorial.Hoe zit het trouwens met die "spammer"? Als dat een floodprogramma is, dan is het misschien beter deze eruit te halen. Kleine programma'tjes zijn leuk, maar dat soort programma's worden vooral als irritant beschouwd. broncodes Allemaal goede sites maar dat zijn bijv. youtube.. spammer : ja ik wilde een msn spammer maken en dat is niet gelukt dus is het een gewone kladblok spammer geworden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.