Jump to content

Bioshock sig

Recommended Posts

• 1 maand later...
Geplaatst:

Master! Rand goed, Effecten zijn erg mooi. Lettertype mooi, maar teveel geel/oranje gebruikt. Maar dat is het enige minpuntje! ^_^ Dus een dikke 8.7/10 heb je zeker verdiend!

KUTGW! :tu:

Geplaatst:

Leuk gedaan, het eerste wat mij al opvalt is het goeie kleurgebruik over de hele signature, hij is dan ook erg vrolijk vanuit mijn eerste oog opzicht.

Om dan toch even dieper in te gaan op de signature zelf, je render staat mooi in je signature, en hij is door het overlappende brushes ook erg goed ingeblend. Ik vind hem zeker top, gezellig en erg vrolijk. De brushes die je gebruikt hebt ogen goed en met de outer glow ziet het er allemaal net wat beter en bijpassender uit! Je achtergrond daarbij is ruimtelijk en ook je tekst staat erg netjes. Ik zie alleen 1 klein min puntje, ik zie overal bijna echt dezelfde kleur en dat verveel toch wel een beetje, misschien had je ergens meer kleur moeten toepassen, in de achtergrond of juist de lijn naast de render, ik zo toch denken dat dat het aantrekkelijker maakt, misschien leuk om te proberen, misschien dat het te proberen valt.

Ik denk dat je totale signature erg mooi en gezellig is alleen soms nogal een-tonig, als je er teveel naar kijkt is het misschien niet meer zo aantrekkelijk, ik hoop op meer kleur gebruik in je signature als er nog een V2 komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...