SBS Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Hey , Als ik just business wil doen blijft hij net hangen als ik op de motor stap , ik kan die missie nooit doen omdat ihj altijd blijft hangen. kan iemand mij helpen ? Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) stuur je savegame dan, anders kan ik je niet helpen... Ps: heb je versie 1 of 2? voor als je niet weet welke versie je hebt: kijk wanner je "start game" ziet staan in het hoofdvenster van sa rechts onderin. als je daar iets ziet staan, dan is het v 1.01 of v2. Als je niks ziet staan, dan is het v1.00. dus: -chekken welke versie je hebt -je savegame uploaden EDIT: Vergeet te vragen: is het voor pc, ps2 of xbox? Bewerkt: 4 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Donwell Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Zelf denk ik dat het aan mods of trainers ligt... Heb je misschien een trainer gebruikt die mogelijk iets aanpast in het verdere verloop van de missie (bijvoorbeeld iets als 'Infinite carhealth'?), of mods die iets aanpassen aan bijvoorbeeld voertuigen in de missie? Reageren
SBS Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Zelf denk ik dat het aan mods of trainers ligt... Heb je misschien een trainer gebruikt die mogelijk iets aanpast in het verdere verloop van de missie (bijvoorbeeld iets als 'Infinite carhealth'?), of mods die iets aanpassen aan bijvoorbeeld voertuigen in de missie? ik heb een motor verandert als mod dat kan het zijn ik zal het dadelijk proberen btw ik heb versie 1 en mijn save file is ook geupload GTASAsf8.b Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 k zal proberen of ik hem wel voor je kan halen. Maar aangezien ik ook mod motors heb kan ik gelijk kijken of het probleem ook bij mij is. Probeer ook een op die motor te stappen in het verkeer gewoon, niet in een missie. Kan je dan wel op je motor zitten? Anders is je mod instabiel en moet je hem deinstaleren. Reageren
SBS Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 k zal proberen of ik hem wel voor je kan halen. Maar aangezien ik ook mod motors heb kan ik gelijk kijken of het probleem ook bij mij is. Probeer ook een op die motor te stappen in het verkeer gewoon, niet in een missie. Kan je dan wel op je motor zitten? Anders is je mod instabiel en moet je hem deinstaleren. ja dat lukt ik heb de mod net verwijdert en het werkt nog steeds niet . Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 owkej, ik heb ook een probleem... Weet je zeker dat je v1.00 hebt? ik kan jouw spel namelijk niet spelen... Reageren
SBS Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) owkej, ik heb ook een probleem... Weet je zeker dat je v1.00 hebt? ik kan jouw spel namelijk niet spelen... yah ik heb tog wel versie 1 momentje zal nog is nakijken edit : als ik bij start game sta dan zie ik niets staan :S Bewerkt: 4 september 2008 door SBS Reageren
.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 dan heb je versie twee d8 ik. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 okej, tot nu toe is alles silver.. maar ik kom niet verder bij dat two wheel spul omdat ik mijn banshee gemod heb... Heeft iemand de originele handling line van de banshee @ dsgregor hierboven Ik v1, k kan z'n spel wel spelen... maar hij mijn spel niet meer, dus dan houd het op denk ik.... owkej, ik heb ook een probleem... Weet je zeker dat je v1.00 hebt? ik kan jouw spel namelijk niet spelen...In beide posts beweer je dat je versie 1 hebt, in het topic waar je de savegame wél kon laden ging het om een v2 savegame. In dit topic betreft het wel degelijk een v1 savegame en kan je 'm niet laden. Ik weet 100% zeker dat jij niet zeker weet of je wel zeker v1 hebt. (Kan je het nog volgen? ) M.a.w. jij kan alleen v2 savegames laden.@ SBS: Ik heb Just Business voor je gehaald. Veel succes verder, en bedenk dat je nu kans hebt dat elke missie met de PCJ-600 zal kunnen crashen vanwege die mod. Veel plezier verder. Reageren
SBS Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 okej, tot nu toe is alles silver.. maar ik kom niet verder bij dat two wheel spul omdat ik mijn banshee gemod heb... Heeft iemand de originele handling line van de banshee @ dsgregor hierboven Ik v1, k kan z'n spel wel spelen... maar hij mijn spel niet meer, dus dan houd het op denk ik.... owkej, ik heb ook een probleem... Weet je zeker dat je v1.00 hebt? ik kan jouw spel namelijk niet spelen...In beide posts beweer je dat je versie 1 hebt, in het topic waar je de savegame wél kon laden ging het om een v2 savegame. In dit topic betreft het wel degelijk een v1 savegame en kan je 'm niet laden. Ik weet 100% zeker dat jij niet zeker weet of je wel zeker v1 hebt. (Kan je het nog volgen? ) M.a.w. jij kan alleen v2 savegames laden.@ SBS: Ik heb Just Business voor je gehaald. Veel succes verder, en bedenk dat je nu kans hebt dat elke missie met de PCJ-600 zal kunnen crashen vanwege die mod. Veel plezier verder. dankjewel Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Graag gedaan. In het vervolg kan je een savegame aanvraag in >>dit subforum<< plaatsen, lees wel eerst de regels van dat subforum. Reageren
SBS Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Graag gedaan. In het vervolg kan je een savegame aanvraag in >>dit subforum<< plaatsen, lees wel eerst de regels van dat subforum. nog 1 ding , san andreas blijft soms helemaal haken omdat het veel CPU verliest :S ik denk dat het daardoor komt :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.