ken9 Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 de titel spreekt voor zich het geluid bij youtube doet het niet is dus best irritant dus mijn vraag weet iemand hoe je dat moet fixen alvast bedant gr. ken9 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 de titel spreekt voor zich het geluid bij youtube doet het niet is dus best irritant dus mijn vraag weet iemand hoe je dat moet fixenalvast bedant gr. ken9 er kunnen een paar oorzaken zijn: Je geluid/boxjes staat uit. Je boxen zijn opgeblazen/niet aangesloten Je hebt het geluid op Youtube uitstaan: [*]Je hebt je geluid verkeerd ingesteld Dit kunnen verscheidenen oorzaken zijn. Meer zou ik niet weten. Maar als je hier de oorzaak kent zal je meteen wel de oplossing vinden Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Mocht je dit probleem bij IE en FF hebben: Download de K-Lite Codec Pack. Na het installeren start je de ''Codec Tweak Tool'' Start > Alle Programma's > K-Lite Codec Pack > Configuratie > Codec Tweak Tool. Vink ''Registry - Fix non-working system sound (niet werkende geluid/geluidsysteem'' aan. Start je PC opnieuw op. Doet hij het nu? Bewerkt: 4 september 2008 door Gangsta Reageren
FerryN Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Maar heb je anders wel geluid? Zo nee, heb je de geluidskaart drivers geïnstalleerd? Reageren
marcootje Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 ik heb ook soms dat hij het niet doet, maar dan is het een kwestie van firefox opnieuw opstarten en hij doet het weer....meestal Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Bij moet mijn Comp. opnieuw opgestart worden als mijn geluid het niet doet, ook al check ik echt alles wat met geluid te maken heeft op mijn Comp. doet ie het nog niet. Dus moet ik hem opnieuw opstarten. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik heb bij bepaalde videos dat ik daar niets hoor, en anderen wel gewoon. Hoe kan dat? Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Nou, er zijn ook video's zonder geluid. (Nee mensen, het is niet om grappig over te komen, maar op sommige filmpjes zit gewoon geen geluid.) Heb je ook het advies van Gangsta al gevolgd? Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Nou, er zijn ook video's zonder geluid. (Nee mensen, het is niet om grappig over te komen, maar op sommige filmpjes zit gewoon geen geluid.) Heb je ook het advies van Gangsta al gevolgd? Weet ik, maar het gaat om een liedje... en anderen kunnen hem wel horen. Maar ik wil alleen weten waarom het dan alleen bij een paar filmpjes is en de rest het allemaal wel doet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.