Wesley Bruininks Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Elke keer als ik een cheat in gebruik neem, staan er dat er iets geblokkeerd is, maar wat is er dan precies geblokkeeerd en wat kun je dan niet meer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Elke keer als ik een cheat in gebruik neem, staan er dat er iets geblokkeerd is, maar wat is er dan precies geblokkeeerd en wat kun je dan niet meer ? Je kan dan een bepaalde achievements niet meer unlocken. Als je opgeslagen hebt, en je wilt nog steeds die achievements, dan moet je de savegame verwijderen en op nieuw beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Elke keer als ik een cheat in gebruik neem, staan er dat er iets geblokkeerd is, maar wat is er dan precies geblokkeeerd en wat kun je dan niet meer ? Je kan dan een bepaalde achievements niet meer unlocken. Als je opgeslagen hebt, en je wilt nog steeds die achievements, dan moet je de savegame verwijderen en op nieuw beginnen. ik heb zelf een ps3, bij mij zi je dat nooit. maar ik speel ook wel eens bij een vriend op de 360 en daar heb je het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Elke keer als ik een cheat in gebruik neem, staan er dat er iets geblokkeerd is, maar wat is er dan precies geblokkeeerd en wat kun je dan niet meer ? Je kan dan een bepaalde achievements niet meer unlocken. Als je opgeslagen hebt, en je wilt nog steeds die achievements, dan moet je de savegame verwijderen en op nieuw beginnen. ik heb zelf een ps3, bij mij zi je dat nooit. maar ik speel ook wel eens bij een vriend op de 360 en daar heb je het wel ps3 heeft ook geen achievements... alleen een paar trofee's bij bepaalde spellen, maar niet bij GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 Elke keer als ik een cheat in gebruik neem, staan er dat er iets geblokkeerd is, maar wat is er dan precies geblokkeeerd en wat kun je dan niet meer ? Je kan dan een bepaalde achievements niet meer unlocken. Als je opgeslagen hebt, en je wilt nog steeds die achievements, dan moet je de savegame verwijderen en op nieuw beginnen. ik heb zelf een ps3, bij mij zi je dat nooit. maar ik speel ook wel eens bij een vriend op de 360 en daar heb je het wel ps3 heeft ook geen achievements... alleen een paar trofee's bij bepaalde spellen, maar niet bij GTA raar die trofee's ik heb er nog geen maar bij welke spelletjes heb je dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 tot nu toe alleen uncharted en een ander spel uit de playstation store. maar binnenkort hebben meer spellen deze optie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gekkewouter Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2008 (bewerkt) als je gewoon in gta op start klikt, en dan naar game - New gaat. begin je weer bij het begin. dan doe je Off the Boat, en zet je auto-save uit. (hij vraagt of je autosave aan wilt d8 ik, ik kreeg een pop-upje na de off the boat missie) dus dan is je spel niet opgeslagen, maar kun je bijvoorbeeld wel One man Army doen. als je die dan hebt gedaan ga je weer naar start - Game - Load. laad je normale save-game, en dan heb je je achievement! k heb het net zelf geprobeerd, zo kwam ik er achter... ook omdat ik achievements geblokkeerd had Bewerkt: 24 september 2008 door gekkewouter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.