Jump to content

Vliegveld


Wesley Bruininks

Recommended Posts

Ik heb een vraag , waarom is het vliegveld zelf verboden gebied, iedere keer als ik er kom zijn er 4 sterretjes, ik snap er niks van, waarom zou je niet op het vliegveld mogen komen ?

Duh, als je in het echt over het vliegveld crossed. Denk je dan ook dat dat wel mag? Nee, dan houden ze je aan hetzelfde gebeurt als in GTA IV :7

Link to comment
Delen op andere websites

jaaa julie hebben een punt, maar het is alsnog raar vind ik... dat het dan in die andere mocht en hier niet, en ze komen nog eneens echt achter je aan! ze rijden alleen maar langs het vliegveld op zo'n zandweggetje :7 (bij mij dan ;P)

Link to comment
Delen op andere websites

jaaa julie hebben een punt, maar het is alsnog raar vind ik... dat het dan in die andere mocht en hier niet, en ze komen nog eneens echt achter je aan! ze rijden alleen maar langs het vliegveld op zo'n zandweggetje :7 (bij mij dan ;P)

Rockstar wou GTA IV realistischer maken.

En daarbij hoort ook dan niet iedereen op het vliegveld kan, trouwens in real life is dat ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker, maar ik heb net met mijn spel (zit ergens op Alderney) geen wanted gekregen. Zonet toen ik al een paar sterren had, reed ik al op het vliegveld. Pas toen ik de landingsbanen op reed, kreeg ik de vierde. Nu ben ik net weer begonnen zónder sterren, en kreeg ik pas sterren toen ik op de landingsbaan was. Net bleef ik er vanaf en kreeg ik alsnog sterren..het lijkt me dus dat je gespot moet worden, wil je de sterren ontvangen (ook als je het niet wilt natuurlijk :7). Stukje extra realisme..

@ Hackman: In GTA San Andreas kon je ook gewoon in een politieauto naar de politiegarage rijden, en als je gezien werd of uitstapte (wat er ook toe leidt dat je gezien wordt) kreeg je ook pas die drie sterren.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...