Jump to content

Geluid is weg...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

K heb een probleempje met het geluid. Mn speakers doen het, maar er komt maar geen geluid uit...

Heb altijd wel geluid gehad, een keertje eerder was het ook al weg. Toen had iemand die bij me op bezoek was het gerepareerd in wat opties in configuratiescherm, en opeens deed het geluid het weer...

Nu is het helaas weer weg, maar hoe kom ik bij die opties? Of is er een andere manier om het op te lossen?

Systeem:

windows vista home premium

moederbord: onbekend helaas... Maak liever mn pc nog niet open om het te zien en de flitskikkertool werkt niet bij mij.

EDIT: wist niet bij welk forum ik het moest plaatsen omdat het met zowel software als hardware te maken had....

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

Ga via start naar instellingen en kies daar voor configuratiescherm. Kies uit de lijst voor de functie geluiden & audio-apparaten (dat kan in Vista anders heten natuurlijk, ik heb hier Windows 2000). Je krijgt nu een schermpje met tabjes waarbij op de eerste tab een volume-piekmeter staat. Schuif het vakje naar het hoogste niveau en zorg er ook voor dat er géén vinkje staat in het vakje dempen. Als het goed is zou het nu moeten werken. Mocht het inderdaad zo zijn zou je kunnen overwegen om het vakje pictogram van het volume in het systeemvak plaatsen aan te vinken. Dan staat in de toekomst deze functie gewoon tussen je icoontje op de taakbalk rechtsonder.....

Geplaatst: (bewerkt)

hmm aan iets wat op dempen lijkt is ook bij vista, die is dus automatisch aangezet :?:cry:

nu doet ie het weer

tnx, het heeft me wel geholpen :puh:

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...