The Distortion Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) Type: Signature + avatar Stijl: Duister + Netjes Grootte: 375 x 130, of 400 x 150, avatar maakt niet uit Afbeelding: Heb geen voorbeeld. Tekst: 1e tekst: {ckz}Distortion 2e tekst (ergens onderin): www.clankillerzombies.com Rand: 1px, met doorzichtig rand, Kleuren: wat goed zou staanbij de reder , leef je uit Render (optioneel): >>| Klik |<< Extra (optioneel): Leef je uit:P xD M.v.g Chris Bewerkt: 8 september 2008 door Dizzee
Arthis Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) Er zal toch een keer een eind moeten komen aan mijn PS-pauze Ik doe hem voor je Edit: http://img171.imageshack.us/img171/5718/zombiecopyao3.jpg Hierbij beloof ik mezelf het me nooit meer aan te doen om met zo\'n kutrender te werken (niet dat het geen mooie render is, maar met zulk soort renders kan ik gewoon niet omgaan ) De ava komt eraan Edit 2: Hier is de ava: Ik neem aan dat je weet hoe je de avatar moet instellen.... Bewerkt: 5 september 2008 door Arthis
The Distortion Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 ziet er zekers goed uit man!, bedankt voor de moeite
Recommended Posts