-Stan- Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Ik zie soms in filmpjes dat er auto's door de stad vliegen als ze in een speeltuin zijn, kan iemand mij misschien een soort map geven waar die speeltuin opstaat? alfast bedankt Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 >>=-HIER-=<< is de speeltuin. Om de auto af te laten schieten, ga je er heen en gaat dan met een auto op de schommel en dan gasgeven. Als je echt ver wilt, rij er dan achterop in. Als je met de neus tegen de schommel komt, dan kun je gewond raken, en als je met de achterkant ingaat dan overleef je het makkelijk. En je kunt het doen met beide schommels (al zou ik wel de andere gebruiken dan in het filmpje, daar kun je verder mee gaan). Hier is een goed filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=ovc-f11sv7c Reageren
AXIO Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Je kan jezelf ook laten slingen door aan de schommel te hangen(duurt wel tering[/font] lang Reageren
Dieko Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Je kan jezelf ook laten slingen door aan de schommel te hangen(duurt wel tering[/font] lang Je moet het ook met een hand proberen. Bij mij lukt het wel Reageren
-Stan- Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Egt harstikke bedankt en een tegekke site Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Egt harstikke bedankt en een tegekke site ik doe het niet echt veel maar vindt het wel lek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.