Jump to content

Gta San Andreas Graphic probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb een probleempje met me graphics.

Ik had een paar week geleden Sa op me pc gezet toen had ik geen graphic problemen , en had hem er afgehaald.

Toen heb ik gister hem weer geinstaleerd, en ging spelen. Na een tijdje krijg ik problemen met ingevouwen huizen, allemaal gekke gebouwen, ik kan de weg niet meer zien want er zitten allemaal gekke dingen over heen.

Als iemand mij hier uit zou kunnen redden , zou dat fijn zijn.

Alvast bedankt :)

Geplaatst:
Hey, ik heb een probleempje met me graphics.

Ik had een paar week geleden Sa op me pc gezet toen had ik geen graphic problemen , en had hem er afgehaald.

Toen heb ik gister hem weer geinstaleerd, en ging spelen. Na een tijdje krijg ik problemen met ingevouwen huizen, allemaal gekke gebouwen, ik kan de weg niet meer zien want er zitten allemaal gekke dingen over heen.

Als iemand mij hier uit zou kunnen redden , zou dat fijn zijn.

Alvast bedankt :)

Klinkt een beetje vaag allemaal. Post eens een screen dan kunnen we je beter helpen. Als je beschrijving zo lees lijkt het alsof er iets mis is met de Draw Distance.

Geplaatst:
ik denk dat je videokaart naar de klote is

Ik heb er alleen last bij GTA Sa, en laatst had ik hem ook geinstalleerd en dee die het wel gewoon dus ..

Geplaatst: (bewerkt)

Welke videokaart heb je? En heb je al de nieuwste drivers voor je videokaart gedownload?

Post meteen even de rest van je systeem zoals processor, geheugen, etc :Y

Weet je niet welke onderdelen je hebt? gebruik dan Flitskikker Infotool

Bewerkt: door Sprunk
Welke videokaart heb je? En heb je al de nieuwste drivers voor je videokaart gedownload?

Post meteen even de rest van je systeem zoals processor, geheugen, etc :Y

Weet je niet welke onderdelen je hebt? gebruik dan Flitskikker Infotool

G Force FX 5600

Iemand die wel een antwoord heeft?

Bewerkt: door -Matthijs-
Dubbelpost samengevoegd.
Geplaatst:

In plaats van ongeduldig te worden kun je beter mijn post nog eens goed doorlezen. Daar staat namelijk in dat het misschien helpt om je drivers van je videokaart te updaten. Óf installeer Direct X opnieuw ^_^

En heb je al de nieuwste drivers voor je videokaart gedownload?
In plaats van ongeduldig te worden kun je beter mijn post nog eens goed doorlezen. Daar staat namelijk in dat het misschien helpt om je drivers van je videokaart te updaten. Óf installeer Direct X opnieuw ^_^
Doe dat maar eerst. ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
En heb je al de nieuwste drivers voor je videokaart gedownload?
Doe dat maar eerst. ^_^

Hoe installeer ik nieuwe drivers?

Geplaatst:

Ga naar de site van nVidia en download de drivers voor jouw kaart. Dan krijg je een installatie wizzard dus dat gaat allemaal vanzelf. Je kan natuurlijk ook zelf eens kijken en het opzoeken op internet ^_^

Geplaatst:
Ga naar de site van nVidia en download de drivers voor jouw kaart. Dan krijg je een installatie wizzard dus dat gaat allemaal vanzelf. Je kan natuurlijk ook zelf eens kijken en het opzoeken op internet ^_^

Dan krijg ik die driverdetective en dan moet ik voor betalen, dus..

:7 Ga naar de site van de fabrikant van je grafische kaart en download daar de driver voor je grafische kaart en installeer die. Als dit idd een nvidia kaart is moet je idd op nvidia.com zijn, en die drivers zijn gratis. Als je geen nvidia kaart hebt moet je daar dus niet zijn. :7 Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Jij hebt een nVidia grafische kaart. Klik hier om naar de nVidia download page te gaan. Kies daar voor de FX 5 serie, want je hebt een FX5600. Dan moet je het bestand opslaan en uitvoeren. Dan volg je de instructies op het scherm.

Duidelijker kan niet ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...