Venzio Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Type: Gunz Stijl: Gunz Grootte: 450x150 Afbeelding: Klik en Klik Tekst: Lorenzo <3 gaming (gunz) Rand: Ja Kleuren: Donkere Render (optioneel): ( Afbeeldingen ) Extra (optioneel): Als je zelf een beter plaatje hebt is het ook goed Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) Mag ik eens proberen? Ik gebruik wel een betere render als het mag. Bewerkt: 5 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
tomen888 Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 ik maak ook wel wat deze renders zijn namenlijk wel vet om te bewerken. Reageren
Venzio Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Kies maar . Wanneer is het misschien klaar? Vandaag al misschien? Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Ben klaar! Zeg als er iets veranderd moet worden! Mvg PTC. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Hij had een PB gestuurd dat hij mijne wou Enkel nog een paar aanpassinkjes doen Reageren
The Distortion Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Alstu Ziet er goed uit!, veel overlay zo tezien ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Alstu ik vind deze niet zo mooi eigenlijk Ik vind de eeffecten niet bij de rest passen Reageren
tomen888 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Alstu Ziet er goed uit!, veel overlay zo tezien ? Nee maar 2 keer overlay voor de rest heb ik andere effecte/blending options gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.