Vista Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Hallo mensen, Ik ben hier nieuw en heb een vraag: ik heb gta vcs op de psp nu helemaal uitgespeeld. (De verhaallijn dan) nu heb ik alle empire buldings ook veroverd en ze allemaal high-roller gemaakt. maar nu moet je van die missies doen van die mensen die in jouw empire bulding staan. er staan meerdere mensen met missies in een bulding. nu heb ik bij een mannetje 15 van die missies gedaan. betekent dat dat ik geen missies hief te doen bij die andere mannetjes in mijn empire bulding? Ik vind dit een beetje onduidelijk in het spel. Reageren
Basssss Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Hallo mensen, Ik ben hier nieuw en heb een vraag: ik heb gta vcs op de psp nu helemaal uitgespeeld. (De verhaallijn dan) nu heb ik alle empire buldings ook veroverd en ze allemaal high-roller gemaakt. maar nu moet je van die missies doen van die mensen die in jouw empire bulding staan. er staan meerdere mensen met missies in een bulding. nu heb ik bij een mannetje 15 van die missies gedaan. betekent dat dat ik geen missies hief te doen bij die andere mannetjes in mijn empire bulding? Ik vind dit een beetje onduidelijk in het spel. Het maakt niet uit bij wie je de missie start, je hoeft die missies nu niet nóg een keer te doen. Als je de missie nu weer start bij een ander mannetje zal hij gewoon verder gaan bij level 15. (waar je bent gebleven dus) Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 enkele tips: nu zijn normaal al je gangvoertuigen kogelvrij Reageren
Masturmind Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Je moet btw ook per soort van Epmire Buildings de missies doen hè En als je er nog niet uitkomt is >hier< de pagina over Empire Buildings op WikiGTA Reageren
gtabram Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 enkele tips:nu zijn normaal al je gangvoertuigen kogelvrij Betekend dat dat mijn Empire buildings nooit meer worden aangevallen. Ik ben nu al een tijdje niet aangevallen en denk dat het komt, omdat ik ze alle 30 nu heb en mijn auto's nu kogelvrij zijn. Maar klopt dit ook of is het toeval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.