Jump to content

Schoten door een muur


AXIO

Recommended Posts

Ik speelde een potje online politie vs ons de online gamers en we stonden lekker in de wcs beetje domme dingen doen op eens komt er door de muren schoten er was geen agent in de buurt en friendly fire was off ik zag een ander doodgaan door schoten geen enkele agent in de buurt daarna weer iemand en daarna ging ik dood

De vind plaats: Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde een potje online politie vs ons de online gamers en we stonden lekker in de wcs beetje domme dingen doen op eens komt er door de muren schoten er was geen agent in de buurt en friendly fire was off ik zag een ander doodgaan door schoten geen enkele agent in de buurt daarna weer iemand en daarna ging ik dood

De vind plaats: Klik hier

waarschijnlijk een bug of een glitch ;)

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft het zo realistisch gedaan dat je zelfs door een muur kan schieten :O meschien een kleine tip over wat de amerikaanse overheid aant bedenken is :7

najaa, waarschijnlijk gewoon een glitch, kan dat spel toch ook niets aan doen :D

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft het zo realistisch gedaan dat je zelfs door een muur kan schieten :O meschien een kleine tip over wat de amerikaanse overheid aant bedenken is :7

najaa, waarschijnlijk gewoon een glitch, kan dat spel toch ook niets aan doen :D

loool hahaha

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...