jancoCJ Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Eey ik ben een Groot Gta fan ik heb sanandreas aleen kom maar niet verder met de missie met mensen in een gebuow neer schieten en dan op een moter iedereen neer schieten aleen bij het eind in het riool ontplof ik steeds wie weet wat je daar voor moet doen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Eey ik ben een Groot Gta fan ik heb sanandreas aleen kom maar niet verder met de missie met mensen in een gebuow neer schieten en dan op een moter iedereen neer schieten aleen bij het eind in het riool ontplof ik steeds wie weet wat je daar voor moet doen helaas heb je dit in het verkeerde Forum staan Je kunt dit beter even vragen in het SA: Missie Hulp Subforum vragen Reageren
jancoCJ Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Eey ik ben een Groot Gta fan ik heb sanandreas aleen kom maar niet verder met de missie met mensen in een gebuow neer schieten en dan op een moter iedereen neer schieten aleen bij het eind in het riool ontplof ik steeds wie weet wat je daar voor moet doen helaas heb je dit in het verkeerde Forum staan Je kunt dit beter even vragen in het SA: Missie Hulp Subforum vragen o waar heb ik hem dan gepost Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Heb je >deze pagina< op wikigta al gelezen? En op welk platform speel je SA? Reageren
Black Admiral Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Weet je zeker dat je alle Russen op motors en in auto's hebt uitgeschakeld? Wie weet werd je de hele tijd beschoten door een motor die jij niet zag. Reageren
GTA-cheater Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 jo zit helemaal goed hiero, je moet gewoon voertuigen kunnen niet meer kapot cheat intikken: L1, L2, L2, omhoog, omlaag, omlaag, omlaag, R1, R2, R2 dan beetje goed knalle en lukt wel zo heb ik em ook gehaald anders kon ik het ook nie.... Reageren
Zaahed Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Je moet proberen goed te kunnen richten op die mensen die je achtervolgen. Probeer ze in een keer afteknallen. Zodat je motor niet beschadigd snel. jo zit helemaal goed hiero,je moet gewoon voertuigen kunnen niet meer kapot cheat intikken: L1, L2, L2, omhoog, omlaag, omlaag, omlaag, R1, R2, R2 En als hij nou is niet cheat ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) ... ...Laatbloeiers? Geven jullie graag mosterd na de maaltijd? Topicstarter was graag al op 5 september door jullie geholpen. Eey ik ben een Groot Gta fan ik heb sanandreas aleen kom maar niet verder met de missie met mensen in een gebuow neer schieten en dan op een moter iedereen neer schieten aleen bij het eind in het riool ontplof ik steeds wie weet wat je daar voor moet doen @ hieronder: Weet je in het vervolg dat je dan ook op de datum (moet/kan) letten. Bewerkt: 20 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Zaahed Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) ... ...Laatbloeiers? Geven jullie graag mosterd na de maaltijd? Topicstarter was graag al op 5 september door jullie geholpen. Eey ik ben een Groot Gta fan ik heb sanandreas aleen kom maar niet verder met de missie met mensen in een gebuow neer schieten en dan op een moter iedereen neer schieten aleen bij het eind in het riool ontplof ik steeds wie weet wat je daar voor moet doen Dan had zeker iemand dit topic gebumt. Meestal kijk ik niet naar datums maar of de topic hoogst staat of niet. Hierboven: Ja nu wel. Bewerkt: 20 september 2008 door zaahed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.