Jump to content

Brothers in arms:Hells highway

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Na veel uitstel komt het er volgende maand toch echt van: Brothers in Arms: Hell's Highway zal uitkomen. De game die zich afspeelt tijdens Operation Market Garden (en dus in Nederland) is het vervolg op de eerdere Brothers in Arms delen, en net zoals bij zijn voorgangers zal teamwerk weer centraal staan. Een run&gun aanpak zal niet goed werken bij deze game, het zal de bedoeling zijn om met behulp van covering fire de vijand te verrassen door hem in zijn rug te schieten. Nouja, in zijn zij mag ook

Brothers in Arms: Hell's Highway wordt 23 september verwacht voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360.

bia_large_1.jpg

brothers-in-arms-hell-s-highway-69401.400772.jpg

brothers-in-arms-hells-highway-2.jpg

Brothers_in_Arms_Hells_Highway_Artw.png

brothers-in-arms-hells-screen-5.jpg

3262-1.jpg

Het speelt zich af tijdens operation overlord(A bridge to far in arnhem)

Wie gaat hem kopen?

Ik wel word echt een uber game :puh:

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst:

Ik zit ernstig te twijfelen over de aanschaf van deze game. Was hij vorig jaar gewoon uitgekomen had ik hem sowieso gekocht, nu voelt hij hoe gek het ook klinkt in mijn ogen "verouderd" aan. Ik hoop dus dat dit niet het geval is zodra hij in de winkels ligt. Ik wacht dus eerst op de reviews voordat ik hem aanschaf. De sfeer in het spel (Nederland) vind ik wel echt een gigantisch pluspunt. Ik kijk dus wel, het uitstellen heeft de game in mijn ogen tot dusver niet goed gedaan.

Tevens is het Operatie Market Garden en niet operatie overlord ;) .

Geplaatst:

Het is inderdaad Operation Market Garden, Overlord is de invasie van het Europese vasteland van Frankrijk.. ^^ Ook speelt het zich naar mijn weten grotendeels af in Eindhoven, niet in Arnhem. Wel vet overigens, aangezien Eindhoven niet zover weg van mij vandaan ligt, en ik er dus ookal wel eens ben geweest.

Ik heb zitten twijfelen, aangezien ik de donkere scenes er niet heel mooi vond uitzien, en ook de vernietigende voertuigen er niet goed uitzagen. Ook een paar foutjes heb ik in de trailers gezien, zoals de poot van een LMG die in de lucht zweefde. Ik denk echter dat ik hem wel ga halen, ondanks sommige mindere dingen. De gedeeltes overdag zagen er wel redelijk uit, en ik wel houd van een shooter met een tactisch kantje. Het verhaal schijnt ook weer erg goed te worden, het onderlinge van je squadron dan.. :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Borhters in Arms Hell's Highway is vandaag uitgekomen, ik ga hem denk wel kopen. Aangezien het zich in Arnhem en Eindhoven afspeelt.

Geplaatst:
... nu voelt hij hoe gek het ook klinkt in mijn ogen "verouderd" aan...
Ik heb op het net een paar reviews bekeken en gelezen, en daarin werd inderdaad gezegd dat de game wat verouderd aanvoelt tijdens het spelen. Dat komt uiteraard door de ontwikkeltijd van de game. De graphics zijn hierdoor een jaartje of twee verouderd, en dat zie je ook gewoon aan de game. Maar volgens de gamesites zit het met de gameplay gewoon goed, die zit goed in elkaar en speelt lekker.
Geplaatst:

Ah, insidegamer moet niet zeiken. Call of Duty 4 voelt ook nog steeds hetzelfde als Call of Duty 1 met spelen, alleen visueel niet.

Geplaatst:

leuk spel alleen totaal niet het geld waard, het zou al meer dan een jaar geleden uit moeten komen, bij de release van de PS3 niet echt gelukt....

Geplaatst:
Ah, insidegamer moet niet zeiken. Call of Duty 4 voelt ook nog steeds hetzelfde als Call of Duty 1 met spelen, alleen visueel niet.

Nou CoD4 Geeft mij toch een heel ander gevoel kwa Gamen Dan CoD1 hoor.

Geplaatst:

Nou CoD4 Geeft mij toch een heel ander gevoel kwa Gamen Dan CoD1 hoor.

ik heb liever cod Uo is lekkerderer qua gameplay

Geplaatst:

Ik zit sterk te twijfelen of ik hem wel zal kopen. Eerst een jaar uitstel, en nu ik de reacties hoor is het precies beter dat ik ergens anders mijn geld aangeef. Het spel ziet er vrij goed uit, maar via trailers en screens heb ik al regelmatig enkele bugjes gezien.

Geplaatst:

Ik heb meerdere Brothers in arms, alleen vind ik het nogal kut dat je je teamgenoten moet rond sturen. Daarom zal ik deze game niet zo snel kopen..

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb meerdere Brothers in arms, alleen vind ik het nogal kut dat je je teamgenoten moet rond sturen. Daarom zal ik deze game niet zo snel kopen..

Ja, dat vind ik er ook niet leuk aan...

En daarom vind ik COD leuker

Bewerkt: door KaleViool
Geplaatst:

Daar is het hele spel serie op gebaseerd, vandaar ook de naam "tactische shooter". In mijn ogen is dat juist een leuk punt, zo'n tactisch kantje. De grafische kant is niet helemaal optimaal (Vooral het kleur gebruik is veels te fel), je moet het meer van de gameplay hebben. Ook de wapens zijn niet altijd al te realistisch.. Desondanks vind ik het zelf wel een leuke game, vooral door het tactische kantje met je team. Een echte topper is het niet meteen, maar ik vind het zelf een leuke afwisseling.. :)

Je moet hem echter niet kopen als je niet van de tactische kant houd, want daar draait gewoon het hele spel om. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...