joker-jb Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 ik vond de demo best wel leuk het felle kleurgebruik vind ik juist een pluspunt in deze tijd waarin bijna elke shooter grijs en grauw is kwa gameplay speelt het goed en het aansturen van je team geeft het een beetje meer taktiek ook het dekingsysteem werkt goed. het geluid is ook geweldig met goed schiet geluid ook in de filmpjes werd dat typisch soort van tweede wereld oorlog muziek gebruikt daardoor zit je goed in de sfeer kwa verhaal is brother in arms altijd wel wat beter dan andere tweede wereldoorlog spellen kwa graphics valt brother in arms wel wat tegen als je het vergelijkt met bijvoorbeeld call of duty maar het ziet er echt wel beter uit dan een ps2 spel. ik gok dat in het volledige spel niet zo veel online word gespeeld en ik heb gehoord dat de singleplayer niet zo lang duurt zo ik ga hem proberen te huren ofzo Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Is er ook een demo voor de pc? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.