Timske Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Ik kan niet op mijn GTA SA MP. Eerst kon ik er wel met cleo op, maar na een paar mods kan ik er niet meer op.. Als ik connect start me GTA gewoon Reageren
Ophion Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Probeer eens een downgrader patch.. Mocht het niet werken, herinstalleer je GTA en gebruik indien nodig, weer de downgrader patch. Reageren
Timske Geplaatst: 5 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Probeer eens een downgrader patch..Mocht het niet werken, herinstalleer je GTA en gebruik indien nodig, weer de downgrader patch. Als ik mods kan, kan ik ook SA MP Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Probeer eens een downgrader patch..Mocht het niet werken, herinstalleer je GTA en gebruik indien nodig, weer de downgrader patch. Als ik mods kan, kan ik ook SA MP Mischien ligt het aan je mods mischien? Probeer dan even SA opnieuw te installeren en clean te laten, dan SA:MP installeren. En dan proberen zonder mods te spelen. Mischien lukt het dan wel, of als je dan nog Single Player krijgt als je SA:MP start dan downgrade je je SA even toch? Hier even de link! Veel succes ermee. Reageren
Timske Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Gereinstraleert en nu kan ik er op en ben alweer verbannen bij een server Reageren
vice Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Het is trouwens best logisch dat je er niet op kunt lijkt mij. MTA en SA:MP werken op een 'standaard SA" als jij allemaal dingen gaat aanpassen of bijvoegen dan denken die programma's dat jij niet de originele Sa hebt. Of het zal toch iets in die richting zijn. . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.