Jump to content

007 mod vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik naar die ene aston martin db5 gaat die oude dan kan ik niet in die auto stappen dan blijf ik er tegen lopen hoe komt dat en ik heb het al terug geinstalleerd gehad en het is nog hetzelfde is er soms een manier om er in te graken in de auto en oh ja weet iemand soms hoe je de achterbak moet openen? van die auto

Geplaatst:

Ik weet waar je het over hebt, ik heb die mod zelf ook gehad.

In die Aston kan je niet komen, daar moet nog een fix voor komen, ze hadden/hebben ook een eigen topic op gtaforums.com, als ik goed dacht.

Daar kwam dit probleem ook te voorschijn.

Helaas kan je er niet in.

Geplaatst:

als je op ENTER drukt gebeurt er dan niks? Want je kan in de handling.cfg daar kan je ook instellen of een voertuig een motor heeft ja of nee, dus ok of het voertuig deuren heeft. Ik raad de Handling Editor aan als je niet werkt hoe je moet handling coden

Geplaatst:

Ik heb dat ook eens gehad bij een Honda NSX toen ik die in mijn SA plaatsten. Ik stond naast de wagen drukte op Enter maar hij liep er tegenaan en ging niet in de auto zitten. Dus toen ben ik op het dak gesprongen, en toen had ik op Enter gedrukt en toen ging ie wel in de auto zitten. Wat raar zeg.... :cab:

Geplaatst:
Ik heb dat ook eens gehad bij een Honda NSX toen ik die in mijn SA plaatsten. Ik stond naast de wagen drukte op Enter maar hij liep er tegenaan en ging niet in de auto zitten. Dus toen ben ik op het dak gesprongen, en toen had ik op Enter gedrukt en toen ging ie wel in de auto zitten. Wat raar zeg.... :cab:

Waarschijnlijk zat bij die wagen de stuur rechts, dan heb je dat probleem ja.

Maar ik heb zelf ook bij die aston geprobeerd en is me nog nooit gelukt om erin te komen.

Geplaatst:
Ik weet waar je het over hebt, ik heb die mod zelf ook gehad.

In die Aston kan je niet komen, daar moet nog een fix voor komen, ze hadden/hebben ook een eigen topic op gtaforums.com, als ik goed dacht.

Daar kwam dit probleem ook te voorschijn.

Helaas kan je er niet in.

is dit een goede fix dan? http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...eas_Patch;45852

GTA: San Andreas Patch, Grand Theft Auto Downloads, Grand Theft Auto Offical Releses

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...