P-Jamma Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Ik heb op TV een review over GTASA gezien, en daarin lieten ze een fragment zien waarin je zag dat er een groene Sabre langs kwam geraced en het vuur opende op Sweet en zijn Moeder... Maar in GTASA is dit nergens te bekennen?! Weet iemand hier iets meer over? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Ik heb op TV een review over GTASA gezien, en daarin lieten ze een fragmentzien waarin je zag dat er een groene Sabre langs kwam geraced en het vuur opende op Sweet en zijn Moeder... Maar in GTASA is dit nergens te bekennen?! Weet iemand hier iets meer over? Dit is op de DVD met de soundtrack te vinden. Daar staat ook een filmpje op van wat zich afspeelde voor de start van het spel. Reageren
skater Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 (bewerkt) Ik heb op TV een review over GTASA gezien, en daarin lieten ze een fragmentzien waarin je zag dat er een groene Sabre langs kwam geraced en het vuur opende op Sweet en zijn Moeder... Maar in GTASA is dit nergens te bekennen?! Weet iemand hier iets meer over? jah zo laten ze zien hoe je moeder vermoord is want voor sommige mensen is dit een raadsel want het komt ook niet in de verhaallijn voor als je het wil zien klik dan hier en druk dan beneden op free en w8 een paar seconden en als ie het niet doet zeg het dan ff Bewerkt: 24 maart 2005 door skater Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Okey Thx very Much mense B) Reageren
Tmzom Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Heey...Ja inderdaad, in het begin word alleen gezegd dat cj's moeder weg is en zijn familie Reageren
P-Jamma Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Jah hadde ze van mij best wat duidelijker in mogen zijn.. Maareh van mij mag hier slotje op Mijn vraag is beantwoord Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Jah hadde ze van mij best wat duidelijker in mogen zijn..Maareh van mij mag hier slotje op Mijn vraag is beantwoord Niet om slotjes vragen! Trouwens,wel intressant filmpje. Reageren
jethro Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Ik snap het verhaal eigenlijk nog niet... dus die groene sabre heeft CJ's moeder neer geschoten... en wat hebben smoke en ryder daar mee te maken want je ziet hun met de green sabre + ballas + tenpenny maar ik snap niet wat dat met elkaar te maken heeft :blink: Reageren
skater Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) Ik snap het verhaal eigenlijk nog niet... dus die groene sabre heeft CJ's moeder neer geschoten... en wat hebben smoke en ryder daar mee te maken want je ziet hun met de green sabre + ballas + tenpenny maar ik snap niet wat dat met elkaar te maken heeft :blink: als het goed is werken hun met de balla's samen en daarom was ie blijkbaar zo verschrikt toen ie die green sabre zag want daar is zijn moeder in vermoord snappie?? en waarschijnlijk werkte tenpenny en pulasky ook bij de balla's Bewerkt: 26 maart 2005 door skater Reageren
P-Jamma Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Jah hadde ze van mij best wat duidelijker in mogen zijn..Maareh van mij mag hier slotje op Mijn vraag is beantwoord Niet om slotjes vragen! Trouwens,wel intressant filmpje. Hoor je mij dan VRAGEN om een slotje?? d8 't niej Ik zeg alleen dat m'n vraag beantwoord is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.