P-m-aster Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Iemand er nog meer last van? Je kunt via je Xbox 360 muziek afspelen via je pc, ik heb de software enz. vor me pc al gedaan, maar als ik dan in me Xbox 360 op de afspeellijst druk, staat er alleen ''Highway Blues'' (het standaard nummer wat je krijg bij WMP 11). En de rest van mijn nummers staan er duidelijk in. Ik vroeg me af, ligt het eraan dat die nummers gedownload zijn via LimeWire? Kan iemand mij helpen met dit probleem? Reageren
Dvt Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Iemand er nog meer last van? Je kunt via je Xbox 360 muziek afspelen via je pc, ik heb de software enz. vor me pc al gedaan, maar als ik dan in me Xbox 360 op de afspeellijst druk, staat er alleen ''Highway Blues'' (het standaard nummer wat je krijg bij WMP 11). En de rest van mijn nummers staan er duidelijk in. Ik vroeg me af, ligt het eraan dat die nummers gedownload zijn via LimeWire? Kan iemand mij helpen met dit probleem? Nee dat ligt niet aan LimeWire downloads. Het ligt aan de map waar je ze zet. De 360 leest standaard de map Mijn Muziek. En daar moet je ook je nummers zetten. Volgens mij kun je ook een eigen map aangeven, maar ik weet even niet hoe je dit kunt doen. Bewerkt: 6 september 2008 door Dvt Reageren
ikt Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Probeer eens andere software die op de site van Xbox staan, die werken ook wel goed. Filmpjes streamen gaat dan ook http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/xpsp2.htm (Zune dus) Bewerkt: 6 september 2008 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.