Jon-asses Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Ik heb eens een manip geprobeerd, en het is eens wat anders dan mijn voetbalsigs. Onderschat dit aub niet want ik zie commentaar van 'Er is niet veel aan gedaan' of dergelijke al aankomen. Bewerkt: 6 september 2008 door Jon-asses Reageren
Arthis Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Weer een mooie sign john Erg strak, mooie effectjes, je hebt werkelijk een prachtige stock gekkozen. Goed dat je ook eens wat anders doet. De belichting is goed, al vind ik een lightsource wat te vaal. Diepte en flow kunnen beiden beter De stroke vind ik erg goed. De tekst vind ik iets minder, hij had wel wat opvallender gemogen, met een mooie tekst had je de linkerkant erg mooi kunnen opvullen. Een moooie, strakke sig KIU! Reageren
Robin B Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik vind hem niet echt mooi...De letters kan je amper lezen en vind hem wat kaaltjes maar 6/10 voor de moeite . Toch nog een voldoende . Reageren
Torritor Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Mooie Signature. Maar het is té kaal. Cijfer: 7.0. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.