Silverbyte Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik heb Photoshop ook maar weer eens opgestart, en daar is deze keer dit uitgekomen: Rates & comments zijn van harte welkom. Reageren
Torritor Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Er is volgens mij al een topic van. Maar weet niet waar. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Er is volgens mij al een topic van. Maar weet niet waar. hier moeten we de sig van silverbyte raten niet een andere Reageren
tomen888 Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ik vind de blokjes er niet bij passen ik zou daat iets anders hebben gedaan 6,5/10 door de blokjes. Reageren
Torritor Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Er is volgens mij al een topic van. Maar weet niet waar. hier moeten we de sig van silverbyte raten niet een andere Wat heeft er daar nou mee te maken? Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Er is volgens mij al een topic van. Maar weet niet waar. hier moeten we de sig van silverbyte raten niet een andere Wat heeft er daar nou mee te maken? Silverbyte maakt een een sig, en laat hem in dit topic raten. Voor elke sig mag je in principe een nieuw topic aanmaken.En volgens mij is er niet nog een topic voor deze sig.... In ieder geval, mooie effecten, tekst vind ik wat minder, effectje op zijn wang lijkt op iets pixeligs... Reageren
Torritor Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Er is volgens mij al een topic van. Maar weet niet waar. hier moeten we de sig van silverbyte raten niet een andere Wat heeft er daar nou mee te maken? Silverbyte maakt een een sig, en laat hem in dit topic raten. Voor elke sig mag je in principe een nieuw topic aanmaken.En volgens mij is er niet nog een topic voor deze sig.... In ieder geval, mooie effecten, tekst vind ik wat minder, effectje op zijn wang lijkt op iets pixeligs... Bedankt voor de informatie, Tom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.