Venzio Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Heey ik heb Gewone sims Studenten en nachtleven maar weet iemand een hack dus bijv een stoel waar als ik op gazitten ofzo alle balkjes weer groen zijn? modthesims2 niks op kunnen vinden.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Heey ik heb Gewone sims Studenten en nachtleven maar weet iemand een hack dus bijv een stoel waar als ik op gazitten ofzo alle balkjes weer groen zijn? modthesims2 niks op kunnen vinden.. Ik denk dat het er bij jou gewoon om gaat, dat je op ieder gewenst moment de balkjes van je sims geheel op groen kan zetten? Daar heb ik een veel makkelijkere manier voor: CTRL + SHIFT + C drukken, dan opent zich een venster en typ je maxmotives. Deze cheat zorgt er dus voor dat alle balkjes weer groen zijn en kan je op welk gewenst moment invoeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.