Localhost Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Hoi, ik heb sinds een maandje of twee het probleem dat de GTA:SA singeplayer niet meer start. Als ik NEW GAME druk en LOAD GAME dan krijg ik als hij een stukje is ingeladen de error van gta_sa.exe en dan rapport verzenden en niet verzenden. SA:MP & MTA doen het beide wel, heeft iemand een oplossing? De .set files is al een aantal keer gedelete, er zijn MOD's geinstalleerd via SAMI. maar bij multiplayer werken de MOD's gewoon. Bewerkt: 6 september 2008 door Localhost Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Hoi,ik heb sinds een maandje of twee het probleem dat de GTA:SA singeplayer niet meer start. Als ik NEW GAME druk en LOAD GAME dan krijg ik als hij een stukje is ingeladen de error van gta_sa.exe en dan rapport verzenden en niet verzenden. SA:MP & MTA doen het beide wel, heeft iemand een oplossing? De .set files is al een aantal keer gedelete, er zijn MOD's geinstalleerd via SAMI. maar bij multiplayer werken de MOD's gewoon. miss kun je gewoon een keer SA her instaleren? Reageren
Localhost Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Aan dit soort antwoorden heb ik dus niks. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Lijkt me een beetje raar, niet? Ik weet maar een paar dingen over SA Hardware, en ik hoop dat je deze ook zult kunnen gebruiken. Komen we aan op punt één. Welke versie gebruik je om Singleplayer te draaien? Je mods hebben Versie 1 nodig om te kunnen werken. Maar dat wist je nattuurlijk al veronderstel ik. Check dus nog even welke versie je draait. Anders weet ik zo snel niets meer om op te lossen. Wat ik voorstel is om GTA SA volledig te verwijderen van je PC, met al je mods en al je plug-ins voor SA. Dit lijkt werk, maar kan ook een oplossing zijn. En daarna volledig terug correct installeren. (Tenzij je een illigale versie hebt dan kunnen we je niet helpen). Correct me if I'm wrong, ik moet mijn cursus Eerste Hulp Bij Hardware dringend bijschaven . Bewerkt: 6 september 2008 door Ice Banana Reageren
Localhost Geplaatst: 6 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Dankje, dit is teminste een begin. Maar.. mijn MP doet het allemaal wel Groet, 5731 Bewerkt: 6 september 2008 door Localhost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.