Jump to content

Vegeta VS Arthis

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature ofcours , duh :duh:

Size design:MAximale van gtaforum jah

Render: tuurlijk joh

Animatie: als je echt zo nodig wilt verliezen

Premade: wrm niet

Tijd van inlevering: zo snel mogelijk

Opmerking: Veel succes Arthis !!

Geplaatst:

Ik had je een pb gestuurd over dat hij in verband met een schoolkamp pas donderdag zou komen, maar bedacht me toen dat ik gewoon een premenade in kan leveren ;)

Ik lever deze in:

girlsigcopylk9.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Arthis:

girlsigcopylk9.jpg

Vegeta:

vegetassjcopyux7.jpg

Vegeta: Jou renden lijkt wat uitgerekt, of ligt dat aan mij? De achtergrond is wat druk, geel + blauw combineert ook niet. Daarom vind ik de tekstkleur er niet bij passen, het font is opzich wel oké. Alleen hij is zo uitgerekt..

Arthis: Waar is bovenin je border? Ik zie hem niet zitten hoor, of was dat weer de bedoeling? Maar buiten dat staat jou render er wel goed in. Mooie achtergrond + Font. Niks over te klagen :) .

Mijn stem is best wel duidelijk, en nee vegeta niet omdat ik je niet mag. Maar gewoon omdat die van Arthis mooier is, dus arthis mijn stem heb je!

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

Stem: Arthis

Omdat: Ik vind zijn sig mooier en beter afgewerkt. Er zitten veel meer effecten in zijn sig en het is één mooi geheel. Bij Vegeta vind ik dat niet. Ik vind jou sig niet lelijk hoor Vegeta, maar die van Arthis is duidelijk professioneler.

Geplaatst:

ik ga voor: Vegeta

Waarom: Ik vind zijn sig nou eenmaal mooier qua effecten en de achtergrond past heel erg goed bij de Render. Alleen jammer dat er geen border omheen zit. Maar ook de tekst is helemaal fantstisch: 8/10

Geplaatst:

Ik stem op Arthis. Eindelijk weer eens een signature die veel rust uitstraalt, met name door het niet al te felle kleurgebruik, en de belichting. Jammer dat de render zo vaag is, dat geblurde haar maakt het erg vaag en dat verpest de rust juist weer een beetje. Ook de border vind ik niet zo heel geslaagd, maar de tekst is daarintegen wel prima en bijpassend. Vegeta, van jouw signature ben ik wat minder onder de indruk, het ziet er allemaal een beetje simpel en effectloos uit. De tekst past er niet goed bij, en ook de gele achtergrond vind ik niet zo mooi in combinatie met dat lichtblauwe gedeelte. De zwarte achtergrond maakt het er ook niet veel mooier op. Probeer de volgende keer wat meer effecten toe te voegen enzo.

Geplaatst:

Arthis, eigenlijk een hele leuke, variërende signature. Ik vind alleen dat de render het een beetje verpest. Het hoofd van je render is heel anders ten opzichte van de rest van de render en signature. Probeer het uit te laten steken maar houd het wel als één geheel. Daarentegen is die wel lekker ingeblend, misschien wel iets té. Verder had je wat mij betreft de border gewoon aan alle kanten aan kunnen vullen in plaats van alleen de twee kanten. Ik vind het een geslaagde signature, maar het is niets vergeleken met andere werkjes van jou.

Vegeta, ook jou signature is heel erg pakkend. Je hebt het geheel goed opgevuld met vooral een mooie achtergrond. Desondanks vind ik je signature teveel van kleur verschillen. Dat felle blauwe in je bliksem en tekst past gewoon niet bij de rest, dat vind ik jammer. Verder is die erg leuk opgevuld en komt je render goed naar voren. Wat mij betreft is het grootste minpunt dan ook de verschillen in kleuren, dit is iets waar je zeker aan kan werken aangezien je met Photoshop erg veel aan kleurcontrast kan doen.

Stem: Arthis.

Geplaatst:

Waarom: Ik vind zijn sig nou eenmaal mooier qua effecten en de achtergrond past heel erg goed bij de Render. Alleen jammer dat er geen border omheen zit. Maar ook de tekst is helemaal fantstisch: 8/10

Tjah k had een eerste versie en een afgeronde versie zo te zien heb ke de verkeerde geupload, daarom zit er ook geen border op en zoals iedereen me kent heb k altijd een border. Maar daar kan ik nu niks meer aan doen.

Geplaatst:

Tjah k had een eerste versie en een afgeronde versie zo te zien heb ke de verkeerde geupload, daarom zit er ook geen border op en zoals iedereen me kent heb k altijd een border. Maar daar kan ik nu niks meer aan doen.

das niet fijn dat je de verkeeerde upload. voortaan ff checken of je de goede hebt gupload ^_^

Geplaatst:

Bovendien heb je in je sig dezelfde. Dus je hebt zelf ook niet je afgeronde versie als sig ingesteld. Beetje vreemd, niet waar...

Bovendien heb je in je sig dezelfde. Dus je hebt zelf ook niet je afgeronde versie als sig ingesteld. Beetje vreemd, niet waar...

Je hebt gelijk joh ! K heb gwn dezelfde link gekopieerd en meteen in mijn sig gestopt vind je het gek. MAar als je hier toch bent kun je toch mee stemmen en mijn achterstand nog groter maken of heel misschien kleiner. Maar fuck it k begin met een nieuwe sig voor mijn handtekening

Bewerkt: door Vegeta
Geplaatst:

Je hebt gelijk joh ! K heb gwn dezelfde link gekopieerd en meteen in mijn sig gestopt vind je het gek. MAar als je hier toch bent kun je toch mee stemmen en mijn achterstand nog groter maken of heel misschien kleiner. Maar fuck it k begin met een nieuwe sig voor mijn handtekening

ehm, ik heb al gestemd.

Je bent niet helemaal wakker vandaag Vegeta ^_^

Idd gebeurt als je ramadan hebt en k wou dit keer mijn sig wat simpelder houden vorige keer dat ik hem 'professioneler' wou maken stemde niemand meer op mij/

Bewerkt: door Vegeta
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...