Koen729 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Hoi, Ik weet dat er 3 showrooms zijn (zoals die vlak bij je safehouse), kan iemand me de locaties geven van alle 3? Reageren
Wienish Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Hoi,Ik weet dat er 3 showrooms zijn (zoals die vlak bij je safehouse), kan iemand me de locaties geven van alle 3? Ik weet alleen de Grotti dealer en de Westdyke Motors. Bewerkt: 6 september 2008 door Wienish Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Ik weet de Griotti en AutoErotic ofzo. De 3e weet ik niet (op welk eiland zou die moeten zitten??). Click here to view the SnapMap Bewerkt: 6 september 2008 door GTAGijsso Reageren
Rullez Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik weet de Griotti en AutoErotic ofzo.De 3e weet ik niet (op welk eiland zou die moeten zitten??). Click here to view the SnapMap Ik heb je SnapMap even aangepast en de 3e dealer erbij gezet, Click here to view the SnapMap Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ik weet de Griotti en AutoErotic ofzo.De 3e weet ik niet (op welk eiland zou die moeten zitten??). Click here to view the SnapMap Ik heb je SnapMap even aangepast en de 3e dealer erbij gezet, Click here to view the SnapMap Grotti staat niet juist. Dit is de goede map. Het mag eigenlijk ook eens op WikiGTA komen te staan. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ja en dan ook wat informatie over het bedrijf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.