Jump to content

Bestanden versturen naar gtagames.nl

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eej ik heb allemaal bestanden van russische engelse franse en duitse sites gedownload en ik vond het wel leuk om een steentje bijdragen voor gtagames kortom waar moet ik deze bestanden heen sturen als ik het aan jullie wil geven ?

Bewerkt: door Only_Gino
Geplaatst:
eej ik heb allemaal bestanden van russische engelse franse en duitse sites gedownload en ik vond het wel leuk om een steentje bijdragen voor gtagames kortom waar moet ik deze bestanden heen sturen als ik het aan jullie wil geven ?

dit mag niet, je mag aleen zelf gemaakte mods naar gtagames sturen, zo was het toch moderators? kan het miss hebben hoor.

Geplaatst:

Zoals bradly al zei dat is niet toegestaan. Gtagames.nl zal eerst toestemming moeten hebben om downloads van andere GTA site's te plaatsen.

Geplaatst:

nou, als jij zelf een mod maakt en je deed er heel lang over dan zou jij toch ook niet willen dat iemand die zomaar steeld

Geplaatst:
nou, als jij zelf een mod maakt en je deed er heel lang over dan zou jij toch ook niet willen dat iemand die zomaar steeld

Als ze mijn naam erbij zouden zetten zou ik het geen probleem vinden hoor.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...