Jump to content

Afbeeldingen van vliegtuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb jij plaatjes van vliegtuigen van sanandreas at-700 salam dodo ga zo maar door post zo veel mogelijk ik zoek dat voor mijn site

Geplaatst:
Kijk op Wikigta.nl :Y

Alleen ik weet niet of je die mag gebruiken

op die plaatjes zit volgens mij een Copyright. Hij zal dus elf screens moeten maken

Geplaatst:
Heb jij plaatjes van vliegtuigen van sanandreas at-700 salam dodo ga zo maar door post zo veel mogelijk ik zoek dat voor mijn site

Het is ''AT-400'', ''Shamal'', en ''Dodo''

>>> Door DaBeast: Moved :) .<<<

Geplaatst:

Zelf een screen maken:

Zet het voertuig en de camera in de jusite positie (in SA), druk op PrtScn (Print Screen) naast F12. Open paint, druk op Ctrl+V en sla het plaatje op :)

Geplaatst: (bewerkt)
Gebruik een carspawner en een in-game camera. ^_^
Kijk op Wikigta.nl :Y Alleen ik weet niet of je die mag gebruiken
op die plaatjes zit volgens mij een Copyright. Hij zal dus elf screens moeten maken
De afbeeldingen op WikiGTA mag je inderdaad niet gebruiken:
Alle afbeeldingen zijn beschermd door de Nederlandse Copyright wet, EU wet en de Bern Conventie voor de Bescherming van Literatuur en Artistiek Werk.

@ hieronder: Wel fijn dat je er ook een link bij zet. :tu:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Download gwoon ff het proggie Gadwin Prinscreen. Je hoef je prinscreen dan niet naar paint te kopieren, is veel makkelijker.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dan kan je straks dus je eigen screens maken en heb je andermans hulp dus niet meer nodig. Succes ^_^

Geplaatst:

Morgen speel ik weer sa, en ik zal misschien van de andromada(of zo iets) een screen maken(dat is een "speciaal vliegtuig" welke je enkel via een carspawner of bij MTA & MP kunt verkrijgen, mlaar je ziet het wel soms in de lucht.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien je nu zelf screens kan maken én om te voorkomen dat ik weer rare spam/dubbelposts moet verwijderen gaat dit topic op slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...