jancoCJ Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Heb jij plaatjes van vliegtuigen van sanandreas at-700 salam dodo ga zo maar door post zo veel mogelijk ik zoek dat voor mijn site
Timske Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Kijk op Wikigta.nl Alleen ik weet niet of je die mag gebruiken
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Kijk op Wikigta.nl Alleen ik weet niet of je die mag gebruiken op die plaatjes zit volgens mij een Copyright. Hij zal dus elf screens moeten maken
WackoX Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Heb jij plaatjes van vliegtuigen van sanandreas at-700 salam dodo ga zo maar door post zo veel mogelijk ik zoek dat voor mijn site Het is ''AT-400'', ''Shamal'', en ''Dodo'' >>> Door DaBeast: Moved .<<<
MartyCeha Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Zelf een screen maken: Zet het voertuig en de camera in de jusite positie (in SA), druk op PrtScn (Print Screen) naast F12. Open paint, druk op Ctrl+V en sla het plaatje op
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Heb jij plaatjes van vliegtuigen van sanandreas at-700 salam dodo ga zo maar door post zo veel mogelijk ik zoek dat voor mijn siteGebruik een carspawner en een in-game camera. Kijk op Wikigta.nl Alleen ik weet niet of je die mag gebruikenop die plaatjes zit volgens mij een Copyright. Hij zal dus elf screens moeten makenDe afbeeldingen op WikiGTA mag je inderdaad niet gebruiken:Alle afbeeldingen zijn beschermd door de Nederlandse Copyright wet, EU wet en de Bern Conventie voor de Bescherming van Literatuur en Artistiek Werk. @ hieronder: Wel fijn dat je er ook een link bij zet. Bewerkt: 11 september 2008 door _KoE_Mzungu
GTAgangsta Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Heb jij plaatjes van vliegtuigen van sanandreas at-700 salam dodo ga zo maar door post zo veel mogelijk ik zoek dat voor mijn site Download gwoon ff het proggie Gadwin Prinscreen. Je hoef je prinscreen dan niet naar paint te kopieren, is veel makkelijker.
jancoCJ Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb gta san voor ps2 ik krijg voor pc
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Dan kan je straks dus je eigen screens maken en heb je andermans hulp dus niet meer nodig. Succes
GTAgangsta Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb er wel een voor je:
vice Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Morgen speel ik weer sa, en ik zal misschien van de andromada(of zo iets) een screen maken(dat is een "speciaal vliegtuig" welke je enkel via een carspawner of bij MTA & MP kunt verkrijgen, mlaar je ziet het wel soms in de lucht.
jancoCJ Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 gelukt heb een paar mooie screens gemaakt
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Aangezien je nu zelf screens kan maken én om te voorkomen dat ik weer rare spam/dubbelposts moet verwijderen gaat dit topic op slot.
Recommended Posts